Кабмін відкоригував перелік правоохоронних органів, з якими Держаудитслужба взаємодіє під час ревізії

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кабмін відкоригував перелік правоохоронних органів, з якими Держаудитслужба взаємодіє під час ревізії


КМУ відкоригував перелік правоохоронних органів, з якими органи Держаудитслужби взаємодіють під час інспектування в органах виконавчої влади, держорганах, на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів.

Тепер до таких органів, окрім органів прокуратури, СБУ, Нацполіції, НАБУ, інших утворених відповідно до законодавства органів, які виконують правоохоронні функції, належить також Бюро економічної безпеки (ним замінили підрозділи податкової міліції ДФС).

Перевірки закупівель Держаудитслужбою: що врахувати замовнику

Органи Держаудитслужби повідомляють правоохоронні органи, зокрема, коли:

  • вилучають документи об'єкта контролю через їх підроблення або виявлені зловживання;
  • посадових осіб органу Держаудитслужби не допустили до проведення ревізії, не надали необхідних для перевірки документів та про інші незалежні від органу Держаудитслужби обставини, що перешкоджають ревізії;
  • посадову особу органу Держаудитслужби не допустили до проведення зустрічної звірки;
  • виявили порушення законодавства, за які не передбачена кримінальна відповідальність або які не містять ознак корупційних правопорушень.

Також за зверненнями правоохоронних органів органи Держаудитслужби в межах своєї компетенції проводять планові та позапланові виїзні ревізії за місцезнаходженням об'єкта контролю.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення зміни до пункту 3 Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами» від 06.10.2021 № 103

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

image79

Статті за темою

Усі статті за темою

Порушення порядку визначення предмета закупівлі: яка відповідальність

Дотримання порядку визначення предмета закупівлі сприяє безперебійній роботі, дозволяє зберегти кошти не тільки замовника, але й кошти уповноваженої особи, адже за порушення порядку визначення предмета закупівлі настає відповідальність у вигляді штрафу. Розглянемо це у статті
7954

Що таке конфлікт інтересів

Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
12916

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
18019

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
31042

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
9061

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді