АМКУ рішенням від 25 квітня 2024 року визнав, що ТОВ «БРАЦЛАВ-3М» і ТОВ «ГІПЕРІОН 2020» вчинили антиконкурентні узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів на закупівлю вагонів для бригад КРС, проведених АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ».

Чорний список АМКУ: як перевірити учасника
Очікувана вартість закупівлі становила 76 млн грн. Антимонопольний комітет України встановив, що вказані суб’єкти господарювання узгодили між собою умови участі у торгах, завдяки чому конкуренцію між ними було усунуто. За порушення законодавства на відповідачів накладено штрафи на загальну суму 3 074 193 грн.
При цьому, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Пріоритетами Антимонопольного комітету України на 2024 рік є, зокрема, виявлення й встановлення порушень законодавства про захист економічної конкуренції під час проведення торгів, тендерів щодо закупівель товарів, робіт і послуг замовниками, які здійснюють діяльність на ринках у сфері енергетики.
Джерело: офіційний сайт АМКУ
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Завдяки сервісу «Перевірка контрагента» ви зможете впевненіше проводити закупівлі та укладати договори, адже безплатно отримаєте в сервісі повне досьє, актуальне на момент запиту
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав