За спотворення результатів торгів АМКУ оштрафував компанії на 3 млн гривень

АМКУ рішенням від 25 квітня 2024 року визнав, що ТОВ «БРАЦЛАВ-3М» і ТОВ «ГІПЕРІОН 2020» вчинили антиконкурентні узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів на закупівлю вагонів для бригад КРС, проведених АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ».

За спотворення результатів торгів АМКУ оштрафував компанії на 3 млн гривень

Чорний список АМКУ: як перевірити учасника

Очікувана вартість закупівлі становила 76 млн грн. Антимонопольний комітет України встановив, що вказані суб’єкти господарювання узгодили між собою умови участі у торгах, завдяки чому конкуренцію між ними було усунуто. За порушення законодавства на відповідачів накладено штрафи на загальну суму 3 074 193 грн.

При цьому, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Пріоритетами Антимонопольного комітету України на 2024 рік є, зокрема, виявлення й встановлення порушень законодавства про захист економічної конкуренції під час проведення торгів, тендерів щодо закупівель товарів, робіт і послуг замовниками, які здійснюють діяльність на ринках у сфері енергетики.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5731

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді