БЕБ на Закарпатті виявило ризикову тендерну закупівлю на 8,8 млн гривень

БЕБ на Закарпатті упередило неефективне використання 8,8 млн грн місцевого бюджету.

ризикова тендерна закупівля

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Одна з сільських рад планувала використати кошти територіальної громади на реконструкцію будівлі клубу для розміщення внутрішньо переміщених осіб, про що було оголошено проведення публічної закупівлі. Планова вартість виконання послуг становила 8,8 млн грн. В ході проведення тендеру, організатор відхилив учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та розглянув наступну компанію для кваліфікації переможця. 

Аналітики БЕБ дослідили відповідність критеріям тендерної документації учасника, якого визначили переможцем. За результатами аналізу встановлено, що підприємство не відповідає визначеним кваліфікаційним критеріям тендерної закупівлі. Зокрема, в нього відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мали необхідні знання та досвід для надання послуг з реконструкції будівлі.

Фахівці БЕБ рекомендували вжити заходів щодо усунення передумов неефективного використання коштів громади. Розглянувши рекомендацію,  сільська рада відмовилася від укладання договору та відмінила тендерну закупівлю. Таким чином аналітики БЕБ упередили неефективне використання 8,8 млн грн коштів громади.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5302

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6218

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9039

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4941

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5933

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді