БЕБ на Закарпатті виявило ризикову тендерну закупівлю на 8,8 млн гривень

БЕБ на Закарпатті упередило неефективне використання 8,8 млн грн місцевого бюджету.

ризикова тендерна закупівля

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Одна з сільських рад планувала використати кошти територіальної громади на реконструкцію будівлі клубу для розміщення внутрішньо переміщених осіб, про що було оголошено проведення публічної закупівлі. Планова вартість виконання послуг становила 8,8 млн грн. В ході проведення тендеру, організатор відхилив учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та розглянув наступну компанію для кваліфікації переможця. 

Аналітики БЕБ дослідили відповідність критеріям тендерної документації учасника, якого визначили переможцем. За результатами аналізу встановлено, що підприємство не відповідає визначеним кваліфікаційним критеріям тендерної закупівлі. Зокрема, в нього відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мали необхідні знання та досвід для надання послуг з реконструкції будівлі.

Фахівці БЕБ рекомендували вжити заходів щодо усунення передумов неефективного використання коштів громади. Розглянувши рекомендацію,  сільська рада відмовилася від укладання договору та відмінила тендерну закупівлю. Таким чином аналітики БЕБ упередили неефективне використання 8,8 млн грн коштів громади.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15849

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5729

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді