БЕБ скасувало тендер на закупівлю послуг з будівельних робіт вартістю 6,4 млн грн

БЕБ у Закарпатській області упередило неефективне використання коштів місцевого бюджету під час проведення тендеру.

БЕБ скасувало тендер на закупівлю послуг з будівельних робіт вартістю 6,4 млн грн

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Одна з міських рад Закарпатської області планувала витратити кошти на капітальний ремонт будівлі комунальної власності. Для цього було оголошено тендер на закупівлю послуг з будівельних робіт вартістю 6,4 млн грн.

Під час аналізу вимог до учасників закупівлі, які були передбачені тендерною документацією, аналітики Теруправління виявили, що посадові особи міськради, ймовірно з метою забезпечення перемоги в тендері певної компанії, заклали антиконкурентні кваліфікаційні вимоги, які обмежили коло учасників. 

Крім того, публічна закупівля здійснювалась без оприлюдненого обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, що могло свідчити про неефективне використання коштів громади. З метою упередження виявлених ризиків аналітики Бюро направили до органу місцевого самоврядування лист з рекомендаціями усунути виявлені порушення в тендерній закупівлі. 

Розглянувши рекомендацію розпорядник коштів відмовився від проведення тендеру та відмінив закупівлю. Таким чином аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області упередили неефективне використання 6,4 млн грн міськради.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15848

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44224

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5728

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді