У Полтаві скасовано ризиковий тендер на реконструкцію гуртожитку для внутрішньо переміщених осіб

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Полтавській області виявили ризикову закупівлю на реконструкцію гуртожитку для внутрішньо переміщених осіб вартістю 33 млн грн.

У Полтаві скасовано ризиковий тендер на реконструкцію гуртожитку для внутрішньо переміщених осіб

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Тендер оголосило одне з комунальних підприємств Кременчуцької міської ради за рахунок грантових коштів міжнародної технічної допомоги.

Фахівці БЕБ виявили, що:

  • переможець закупівлі не має досвіду виконання аналогічних робіт. Тобто не відповідає кваліфікаційному критерію, який встановив замовник послуг;
  • компанія-переможець фігурує у кримінальному провадженні за фактом привласнення держкоштів. На майно та рахунки підприємства накладено арешт.

З метою упередження розтрати коштів міжнародної допомоги аналітики направили рекомендаційний лист до замовника тендеру з пропозицією розірвати договір. Завдяки рекомендаціям аналітиків БЕБ і взаємодії учасників робочої групи «Прозорість та підзвітність» при Полтавській ОВА, а також фахівців Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби у Полтавській області замовник розірвав договір з виконавцем робіт. 

Таким чином упереджено нецільове використання грантових коштів міжнародної технічної допомоги у розмірі майже 33 млн грн.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5731

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді