ДАСУ упередила розтрату понад 84 млн гривень бюджетних коштів

Моніторинг процедури закупівлі ремонтних робіт спорткомплексу в селі Дніпровське виявив порушення законодавства з боку як учасника тендера, так і замовника послуги. Завдяки роботі аудиторів збережено значний обсяг бюджетних коштів, які могли бути витрачені неефективно.

ДАСУ упередила розтрату понад 84 млн гривень бюджетних коштів

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Капітальний ремонт комунального спорткомлексу «Дніпровець» замовив через відкриті торги Департамент капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації.

Переможцем тендера стала підрядна організація, що здійснювала ремонти та будівництво. За результатами моніторингу аудитори виявили, що її пропозиція не відповідала кваліфікаційному критерію, встановленому законодавством. Однак замовник ремонтних робіт пропозиції не відхилив і уклав договір з компанією. Більше того, він не погодився з аудиторами, які вказали на порушення, та намагався оскаржити висновок у суді. Утім, суди визнали правомірність аудиторського висновку, відмовивши замовнику у його скасуванні.

Держаудитслужба зобов’язала Департамент капітального будівництва Дніпропетровської ОДА усунути порушення, які були встановлені під час моніторингу, та припинити зобов’язання за договором. Що й було зроблено. Як результат, збережено суттєві бюджетні кошти.

Варто зазначити, що сума, яку за договором про закупівлю ремонтних робіт збирався витратити згаданий Департамент, становила 101,9 млн грн. При цьому відповідно до звіту про виконання договору про закупівлю сума оплати за договором – лише 17,5 млн грн. Тобто сума бюджетних коштів, які вдалося зберегти від їх неефективного використання, сягнула 84,4 млн грн.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4215

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
5461

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
40752

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8815

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4846

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді