ДАСУ упередила розтрату понад 84 млн гривень бюджетних коштів

Моніторинг процедури закупівлі ремонтних робіт спорткомплексу в селі Дніпровське виявив порушення законодавства з боку як учасника тендера, так і замовника послуги. Завдяки роботі аудиторів збережено значний обсяг бюджетних коштів, які могли бути витрачені неефективно.

ДАСУ упередила розтрату понад 84 млн гривень бюджетних коштів

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Капітальний ремонт комунального спорткомлексу «Дніпровець» замовив через відкриті торги Департамент капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації.

Переможцем тендера стала підрядна організація, що здійснювала ремонти та будівництво. За результатами моніторингу аудитори виявили, що її пропозиція не відповідала кваліфікаційному критерію, встановленому законодавством. Однак замовник ремонтних робіт пропозиції не відхилив і уклав договір з компанією. Більше того, він не погодився з аудиторами, які вказали на порушення, та намагався оскаржити висновок у суді. Утім, суди визнали правомірність аудиторського висновку, відмовивши замовнику у його скасуванні.

Держаудитслужба зобов’язала Департамент капітального будівництва Дніпропетровської ОДА усунути порушення, які були встановлені під час моніторингу, та припинити зобов’язання за договором. Що й було зроблено. Як результат, збережено суттєві бюджетні кошти.

Варто зазначити, що сума, яку за договором про закупівлю ремонтних робіт збирався витратити згаданий Департамент, становила 101,9 млн грн. При цьому відповідно до звіту про виконання договору про закупівлю сума оплати за договором – лише 17,5 млн грн. Тобто сума бюджетних коштів, які вдалося зберегти від їх неефективного використання, сягнула 84,4 млн грн.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

е-журнал Держзакупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
43438

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5511

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6341

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9081

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4961

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді