
Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику
У період уточнень учасники можуть через електронну систему закупівель звернутися до замовника із запитанням чи вимогою. Для цього в Prozorro від початку реалізували два функціонали, які працюють однаково. Це часто плутає учасників, тому розробники змінять роботу цього функціоналу.
Після змін в період уточнень в учасника залишиться тільки можливість подати «Звернення», де він зможе уточнити будь-що щодо умов закупівлі або попросити внести зміни до умов закупівлі. Строки на надання відповіді залишаються незмінними.
Чи відображатимуть автора звернення та вимоги
За Законом № 922 звернення до замовника у період уточнень автоматично оприлюднюється в ЕСЗ без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Тож дані про автора звернення не відображатимуть.
На етапі кваліфікації та прекваліфікації – без змін:
- учасник і надалі подаватиме саме вимогу;
- інформація про автора вимоги буде загальнодоступною.
Команда Prozorro зауважує, що оновлення відбудеться вже найближчим часом.
Джерело: офіційний сайт Prozorro