У лютому 2024 року Мінфін згідно з бюджетним законодавством забезпечив перерахування міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам в обсязі 11,9 млрд грн.

Як у січні організувати роботу з Казначейством
Це становить 94,9 % від передбачених розписом асигнувань, зокрема:
- базову дотацію перераховано в сумі 1,8 млрд грн (100 % до розпису асигнувань);
- додаткові дотації перераховано в сумі 2,5 млрд грн (100 % до розпису асигнувань).
Залишки коштів на рахунках місцевих бюджетів та бюджетних установ за загальним і спеціальним фондами станом на 1 березня становлять 139,1 млрд грн, що на 9 млрд грн більше ніж у січні.
За рахунок цих ресурсів органи місцевого самоврядування і надалі мають можливість забезпечувати фінансування першочергових потреб на місцевому рівні.
Джерело: офіційний сайт Мінфіну
Для того щоб провести закупівлю замовнику потрібно визначити очікувану вартість, тобто суму коштів, що він планує витратити на те щоб придбати відповідний товар, послугу чи роботу
Інформація про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі обов’язково має бути відображена у річному плані закупівель замовника на основі актуальних даних. Але вона може змінюватись. Коли і як розрахувати очікувану вартість — пояснимо
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції може привернути увагу аудиторів або ж призвести до оскарження учасниками такого рішення. Щоб не допустити помилок під час відхилення тендерних пропозицій – читайте статтю
Умови закупівель в електронному каталозі постійно змінюються. Розглянемо, які особливості використання електронного каталогу у 2025 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника
Програмне забезпечення це товар чи послуга питання одвічне, адже різні нормативні документи трактують по різному. Що врахувати для закупівлі програмного забезпечення — роз'яснюємо у статті