Мінрегіон затвердив: Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення за визначення вартості будівництва (далі — Порядок 1) та Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення за визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво (далі — Порядок 2).
Фахівець з публічних закупівель — 2022 ✔️ПРОКАЧАТИ СЕБЕ

Порядок 1 визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їхніх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Незалежно від виду договірної ціни та способів взаєморозрахунків за виявлення в кошторисах виконаних робіт, які були оформлені та оплачені в попередні періоди, безперечних помилок та недотримання кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві та Порядку 1, загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню. Уточнювати вартість таких робіт треба з дати, коли виявили зазначені помилки з урахуванням термінів позовної давності.
Порядок 2 визначає основні правила, за якими застосовують кошторисні норми та нормативи з ціноутворення в будівництві для визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт, а також експертизи проєктної документації на будівництво. Застосовувати кошторисні норми та нормативи з ціноутворення в будівництві обов’язково, щоб визначити вартість проєктування та експертизи об’єктів, що споруджують із залученням:
- бюджетних коштів;
- коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій;
- кредитів, наданих під державні гарантії.
Ці Порядки слід врахувати при закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації, укладенні договорів з підрядниками, внесенні змін до них тощо.
Джерело: наказ Мінрегіону «Деякі питання ціноутворення у будівництві» від 25.06.2021 № 162
Підприємство планує закупити роботи з будівництва. В проєкті, крім будівельних робіт, передбачене постачання та монтаж устаткування. Хто має закуповувати це устаткування — підрядник чи замовник? Чи можна включити закупівлю устаткування до закупівлі підрядних робіт?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Медичні вироби класифікуються за різною метою їх застосування. Пояснимо, що врахувати замовнику у закупівлі медичних виробів
В опалювальний сезон одним із найбільш актуальних питань є закупівля теплової енергії. Найчастіше закупівельники вагаються: «Теплова енергія — це товар чи послуга?» Тож з’ясуймо, які законодавчі норми брати до уваги, коли закуповуєте теплову енергію; який вид предмета закупівлі й коли обирати
За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
У замовників виникає все більше запитань, пов'язаних із освоєнням коштів субвенції на харчування учнів 1—4 класів, які виділяються для закладів освіти
На балансі багатьох замовників для виконання обов’язків є автомобіль — основний засіб, що час від часу потребує технічного обслуговування та ремонту. Часом замовникам важко визначити, за яким кодом ДК потрібно оголосити закупівлю. Розглянемо види поточного ремонту автомобіля та як визначати код ДК для них. Ця стаття стане у нагоді всім замовникам, що утримують автомобілі