Мінрегіон затвердив: Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення за визначення вартості будівництва (далі — Порядок 1) та Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення за визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво (далі — Порядок 2).
Фахівець з публічних закупівель — 2022 ✔️ПРОКАЧАТИ СЕБЕ
Порядок 1 визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їхніх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Незалежно від виду договірної ціни та способів взаєморозрахунків за виявлення в кошторисах виконаних робіт, які були оформлені та оплачені в попередні періоди, безперечних помилок та недотримання кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві та Порядку 1, загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню. Уточнювати вартість таких робіт треба з дати, коли виявили зазначені помилки з урахуванням термінів позовної давності.
Порядок 2 визначає основні правила, за якими застосовують кошторисні норми та нормативи з ціноутворення в будівництві для визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт, а також експертизи проєктної документації на будівництво. Застосовувати кошторисні норми та нормативи з ціноутворення в будівництві обов’язково, щоб визначити вартість проєктування та експертизи об’єктів, що споруджують із залученням:
- бюджетних коштів;
- коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій;
- кредитів, наданих під державні гарантії.
Ці Порядки слід врахувати при закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації, укладенні договорів з підрядниками, внесенні змін до них тощо.
Джерело: наказ Мінрегіону «Деякі питання ціноутворення у будівництві» від 25.06.2021 № 162
Підприємство планує закупити роботи з будівництва. В проєкті, крім будівельних робіт, передбачене постачання та монтаж устаткування. Хто має закуповувати це устаткування — підрядник чи замовник? Чи можна включити закупівлю устаткування до закупівлі підрядних робіт?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Замовник вичерпав суму за договором про закупівлю електроенергії, але на залишку залишилися кіловати. Із 1 жовтня замовнику потрібно укласти новий договір, щоб встигнути приєднатися до нового постачальника. Як бути із старим договором після розрахунку за вересень? Чи потрібно укладати додаткову угоду на зменшення обсягу?
Як правильно організувати закупівлю теплової енергії? За яким кодом ДК її закуповувати? Чи зобов’язаний замовник укладати саме типовий договір про закупівлю теплоенергії? Чи правомірно вносити зміни до такого договору? Ключові аспекти, які повинен знати замовник під час підготовки та підписання договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти — у статті
Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
Завершальним етапом розробки ПКД є експертиза. Дізнайтеся, в яких випадках вона обов’язкова, а в яких – ні
Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально