БЕБ упередило розтрату 16,8 млн грн держкоштів на очищенні водоймища

Аналітики Територіального управління БЕБ у Львівській області упередили неефективне використання 16,8 млн грн з місцевого бюджету.

БЕБ упередило розтрату 16,8 млн грн держкоштів на очищенні водоймища

ВЕБІНАР. Як оборонному замовнику правильно провести спрощену

Один з органів місцевого самоврядування мав намір витратити 18,5 млн грн бюджетних коштів на покращення стану водоймища. Однак під час дослідження тендерної пропозиції єдиного учасника аналітики БЕБ виявили невідповідність переможця кваліфікаційним критеріям встановленим замовником. Зокрема учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт, що є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції.

В листі-рекомендації, що був скерований  керівнику органу місцевого самоврядування, співробітники БЕБ також наголосили на неприпустимості проведення некритичних витрат в умовах воєнного стану. Одночасно інформацію про виявлені порушення законодавства під час публічної закупівлі було направлено до Західного офісу Держаудитслужби для врахування при проведенні моніторингу закупівлі.

Завдяки роботі аналітиків Бюро договір про виконання робіт на водоймищі було розірвано. Вартість вже виконаних та частково оплачених робіт склала 1,7 млн грн. Таким чином 16,8 млн грн було збережено у місцевому бюджеті.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5328

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6231

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9043

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4944

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5938

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді