БЕБ упередило розтрату 16,8 млн грн держкоштів на очищенні водоймища

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Аналітики Територіального управління БЕБ у Львівській області упередили неефективне використання 16,8 млн грн з місцевого бюджету.

БЕБ упередило розтрату 16,8 млн грн держкоштів на очищенні водоймища

Вебінар. Лайфхаки роботи на майданчику

Один з органів місцевого самоврядування мав намір витратити 18,5 млн грн бюджетних коштів на покращення стану водоймища. Однак під час дослідження тендерної пропозиції єдиного учасника аналітики БЕБ виявили невідповідність переможця кваліфікаційним критеріям встановленим замовником. Зокрема учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт, що є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції.

В листі-рекомендації, що був скерований  керівнику органу місцевого самоврядування, співробітники БЕБ також наголосили на неприпустимості проведення некритичних витрат в умовах воєнного стану. Одночасно інформацію про виявлені порушення законодавства під час публічної закупівлі було направлено до Західного офісу Держаудитслужби для врахування при проведенні моніторингу закупівлі.

Завдяки роботі аналітиків Бюро договір про виконання робіт на водоймищі було розірвано. Вартість вже виконаних та частково оплачених робіт склала 1,7 млн грн. Таким чином 16,8 млн грн було збережено у місцевому бюджеті.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
9604

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
54999

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
20463

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
8692

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді