НАЗК затвердив Типову антикорупційну програму юридичної особи у новій редакції

Автор
головний редактор порталу «Держзакупівлі»
НАЗК наказом № 32/24 від 22.01.2024 вніс зміни до Типової антикорупційної програми (програми доброчесності) юридичної особи

Набрали чинності накази НАЗК, якими затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи

Як перевірити антикорупційну програму в учасника

Типова антикорупційна програма юридичної особи редакція набирає чинності з 21.08.2024

НАЗК своїм наказом №22/24 від 15.01.2024 затвердив Типову антикорупційну програму (програму доброчесності) юридичної особи. Згодом НАЗК вніс до цього наказу зміни наказом № 32/24 від 22.01.2024. Зокрема програма тепер носить назву Типова антикорупційна програма юридичної особи. Також пункт 2 Типової антикорупційної програми юридичної особи викладено у такій редакції:

«Антикорупційна програма організації повинна передбачати:

  • визначення засад загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції у відповідній сфері, заходи з їх реалізації, а також з виконання антикорупційної стратегії та державної антикорупційної програми;
  • оцінку корупційних ризиків у діяльності організації та інших юридичних осіб, причини, що їх породжують та умови, що їм сприяють;
  • заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків, осіб, відповідальних за їх виконання, строки та необхідні ресурси;
  • навчання та заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування;
  • процедури щодо моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду антикорупційної програми;
  • інші спрямовані на запобігання корупційним та пов'язаним з корупцією правопорушенням заходи.»

Нагадуємо, що прийняття антикорупційної програми організацією здійснюється на основі Типової антикорупційної програми юридичної особи.

Наказ НАЗК № 32/24 від 22.01.2024 набирає чинності через 6 місяців з дня опублікування, а саме 21.08.2024.

Джерело: Наказ НАЗК № 32/24 від 22.01.2024

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15918

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44293

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7786

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5755

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді