Мінфін та Мінекономіки оновлять автоматичні індикатори ризиків у сфері публічних закупівель

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство фінансів України та Міністерство економіки України спільним наказом від 12.02.2024 № 66/3757 вирішили оновити автоматичні індикатори ризиків у сфері публічних закупівель.

 Мінфін та Мінекономіки оновлять автоматичні індикатори ризиків у сфері публічних закупівель

Що таке індикатори ризиків у публічних закупівлях

Згідно наказу від 12.02.2024 № 66/3757 «Про оновлення автоматичних індикаторів ризиків у сфері публічних закупівель»:

  • Держаудитслужба до 01 березня 2024 року має переглянути та надіслати ДП «Прозорро» перелік автоматичних індикаторів ризиків, які можуть вказувати на ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, із зазначенням мети розрахунку автоматичного індикатора ризику та ознак порушень, про які може свідчити автоматичний індикатор ризику;
  • ДП «Прозорро» спільно з Держаудитслужбою:
  • до 01 квітня 2024 року мають розробити опис алгоритмів спрацювання автоматичних індикаторів ризиків, визначених Держаудитслужбою на основі даних, наявних в електронній системі закупівель;
  • до 01 липня 2024 року провести експериментальне тестування спрацювання алгоритмів застосування автоматичних індикаторів ризиків згідно з розробленим описом та забезпечити їх доопрацювання у разі необхідності;
  • ДП «Прозорро» до 01 липня 2024 року:
  • має забезпечити технічну можливість впровадження автоматичних індикаторів ризиків за алгоритмами згідно з описом, в електронній системі закупівель; 
  • має доопрацювати Кабінет аудитора в електронній системі закупівель для забезпечення використання механізму відбору закупівель на основі оновлених автоматичних індикаторів ризиків для здійснення моніторингу закупівель Держаудитслужбою;
  • Держаудитслужба до 01 серпня 2024 року за результатами проведеного експериментального тестування має розробити проєкти методики визначення, порядку застосування оновлених автоматичних індикаторів ризиків, їх переліку, та подати ці проєкти на розгляд Мінфіну в установленому порядку.

Джерело: наказ від 12.02.2024 № 66/3757 «Про оновлення автоматичних індикаторів ризиків у сфері публічних закупівель»

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29533

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8751

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
207

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18846

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді