Комітет з питань організації державної влади рекомендує Верховній Раді прийняти в цілому законопроєкт щодо повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва.

Фіксація пошкоджень державного майна для відновлення
Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування розглянув підготовлений до другого читання проєкт Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва» № 10202 від 31.10.2023.
Допрацьований законопроєкт передбачає:
- удосконалення визначення терміну «замовник будівництва»;
- надання можливості органам місцевого самоврядування, а також місцевим державним, військово-цивільним та військовим адміністраціям безпосередньо бути замовником будівництва та передавати функції замовника за договором доручення комунальним організаціям відповідного напряму діяльності, а у містах Києві та Севастополі - також і відповідним районним державним адміністраціям.
За наслідками розгляду Комітет рекомендує Верховній Раді України прийняти законопроєкт № 10202 в другому читанні та в цілому. Це важливий крок у розвитку нашої країни, який сприятиме ефективній реалізації будівельних проєктів та ремонтних робіт органами місцевої влади.
Джерело: офіційний сайт ВРУ
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн