БЕБ упередило ризикову закупівлю робіт з капітального ремонту басейну в школі на 56 млн грн

Аналітики Територіального управління БЕБ у м. Києві дослідили тендерну закупівлю робіт з капітального ремонту басейну в школі. На них управління освіти одного з районів столиці планувало витратити понад 56 млн грн.

БЕБ упередило ризикову закупівлю робіт з капітального ремонту басейну в школі на 56 млн грн

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Під час аналітичного дослідження фахівці Бюро встановили, що міським бюджетом було передбачено видатки, які лише частково покривають зазначений в закупівлі обсяг робіт. Про виявлені ризики було поінформовано відповідний структурний  підрозділ КМДА. Однак управління освіти проігнорувало рекомендації БЕБ та за результатами проведеної процедури закупівлі опублікувало намір укладення договору з підрядником. 

Згадуваний переможець тендеру не мав:

  • матеріально-технічної бази;
  • складських приміщень;
  • достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації;
  • досвіду та фінансової платоспроможності.

Крім того, компанія фігурувала у кримінальному провадженні щодо заволодіння бюджетними коштами. Про встановлені додаткові ризики аналітики повторно поінформували керівництво районної державної адміністрації. За результатами розгляду рекомендаційного листа управління освіти прийняло рішення про скасування процедури закупівлі. Таким чином аналітики упередили ризикову закупівлю на 56,37 млн грн бюджетних коштів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15851

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44230

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5735

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6557

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді