
Зміна істотних умов договору про закупівлю — «болюча» тема для закупівельників. Але з експертами будь-які головокрутки розв’язувати набагато простіше.
Ситуація з практики:
У замовника змінилася назва посади керівника. Відповідно, замовник вніс зміни до Статуту. Чи потрібно робити додаткові угоди до чинних договорів, щоб замінити в них назву посади керівника на нову?
РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА
 | Ніна Абаімова керівник відділу публічних закупівель ДУ «Професійні закупівлі |
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Скачайте та ознайомтеся з договором та заявою-приєднання від Нафтогаз Трейдингу
У статті — готовий зразок листа про продовження терміну дії договору про закупівлю, який можна використовувати у своїй роботі. Головне, правильно його скласти, щоб не втратити чинність угоди й уникнути суперечок із перевіряльниками
Оберіть і скачайте зразок додаткової угоди про зміну ціни: збільшення, зменшення чи перерахунок тарифу. Заповніть поля — документ готовий до підпису
Упродовж виконання договору про закупівлю можуть виникати різні обставини, через які сторони не матимуть змоги виконати взяті зобов'язання. Розірвання договору у зв'язку з воєнним станом тепер є досить поширеним. У таких випадках вам обов'язково знадобиться зразок листа про розірвання договору
Дізнайтеся, що собою являє додаток до договору, як його формувати та за потреби внести зміни. Також скачайте зразок додатку до договору, щоб адаптувати його під свою ситуацію