Зміна істотних умов договору про закупівлю — «болюча» тема для закупівельників. Але з експертами будь-які головокрутки розв’язувати набагато простіше.
Ситуація з практики:
У замовника змінилася назва посади керівника. Відповідно, замовник вніс зміни до Статуту. Чи потрібно робити додаткові угоди до чинних договорів, щоб замінити в них назву посади керівника на нову?
РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА
| Ніна Абаімова керівник відділу публічних закупівель ДУ «Професійні закупівлі |
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Зміна істотних умов договору про закупівлю — задача не проста.Але майже всі замовники зіштовхуються із такою необхідністю. Тому законодавство передбачає окремі умови, коли в договір дозволяється внести зміни. Пояснимо, що врахувати
Укладення договору про закупівлю це завершальний етап і мета будь-якої процедури закупівлі. Але і на цьому етапі є правила, яких слід дотримуватися. Пропонуємо тому, хто знає – повторити, хто не в курсі – вияснити: як це відбувається на практиці
Розглянемо: які вимоги встановити у тендерній документації у закупівлі енергосервісу; як врахувати показники енергоефективності у вимогах до учасника
Які істотні умови енергосервісного договору та на який строк зможете його укласти — у статті
Дізнайтеся, що собою являє додаток до договору, як його формувати та за потреби внести зміни. Також скачайте зразок додатку до договору, щоб адаптувати його під свою ситуацію