
Зміна істотних умов договору про закупівлю — «болюча» тема для закупівельників. Але з експертами будь-які головокрутки розв’язувати набагато простіше.
Ситуація з практики:
У замовника змінилася назва посади керівника. Відповідно, замовник вніс зміни до Статуту. Чи потрібно робити додаткові угоди до чинних договорів, щоб замінити в них назву посади керівника на нову?
РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА
 | Ніна Абаімова керівник відділу публічних закупівель ДУ «Професійні закупівлі |
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Скачайте зразок примірного договору підряду та пам’ятайте, що у цьому договорі сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, що в ньому передбачені, або доповнювати його зміст
Довідка ТПП необхідна, щоб документально підтвердити підстави для внесення змін до договору. Пояснимо, яких вимог дотримати
Закон про публічні закупівлі дає можливість замовнику вносити зміни до істотних умов договору лише у виняткових випадках. Якщо зіткнулися з такою ситуацією на практиці під час воєнного стану, вам знадобиться додаткова угода до договору. Ми підготували для вас зразок додаткової угоди, щоб ви знали, на що орієнтуватися
Угода про розірвання договору знадобиться вам, щоб розірвати договір про закупівлю. Ми підготували для вас зразок додаткової угоди про розірвання договору за згодою сторін, залишилось лише його скачати та внести свої дані
Обирайте та завантажуйте атмосферні заставки для робочого столу комп'ютера