
Зміна істотних умов договору про закупівлю — «болюча» тема для закупівельників. Але з експертами будь-які головокрутки розв’язувати набагато простіше.
Ситуація з практики:
У замовника змінилася назва посади керівника. Відповідно, замовник вніс зміни до Статуту. Чи потрібно робити додаткові угоди до чинних договорів, щоб замінити в них назву посади керівника на нову?
РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА
 | Ніна Абаімова керівник відділу публічних закупівель ДУ «Професійні закупівлі |
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Укладення договору про закупівлю це завершальний етап і мета будь-якої процедури закупівлі. Але і на цьому етапі є правила, яких слід дотримуватися. Пропонуємо тому, хто знає – повторити, хто не в курсі – вияснити: як це відбувається на практиці
Упродовж виконання договору про закупівлю можуть виникати різні обставини, через які сторони не матимуть змоги виконати взяті зобов'язання. Розірвання договору у зв'язку з воєнним станом тепер є досить поширеним. У таких випадках вам обов'язково знадобиться зразок листа-повідомлення про розірвання договору
Замовник може змінити ціну в договорі про закупівлю лише у виняткових випадках. Розглянемо підстави для зміни ціни та їх особливості
Не витрачайте час на складання документів. Скачайте готові зразки протоколів уповноваженої особи, щоб швидко оформити рішення під час проведення закупівлі
Обирайте та завантажуйте атмосферні заставки для робочого столу комп'ютера