Комітет ВРУ з питань економічного розвитку розглянув законопроект щодо подовження строків та скасування інформування про бенефіціарів

22 вересня 2021 року Комітет з питань економічного розвитку Верховної Ради України розглянув проект закону №5807 на своєму засіданні.

ФАХІВЕЦЬ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ — 2022

Комітет ВРУ з питань економічного розвитку розглянув законопроект щодо подовження строків та скасування інформування про бенефіціарів

Згідно з порядком денним засідання Комітету цей законопроект було визначено як головний. Після розгляду та обговорення Комітет проголосував за розгляд цього проекту та рекомендував Верховній Раді прийняти у І читанні за скороченою процедурою до 10 жовтня.

Нагадуємо, що Законопроектом «Про внесення змін до деяких законів України щодо зазначення та подання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності юридичної особи» пропонується внести наступні зміни:

  • пункт 9 частини другої статті 9 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», доповнити новим абзацом, у якому скасовується подання інформації для фізичних осіб: «…У разі, якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є кінцевими бенефіціарними власниками такої юридичної особи, інформація про її кінцевого бенефіціарного власника не зазначається…»;
  • пункт 16 частини четвертої статті 17 доповнити словами про те, що для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, крім змін до відомостей, передбачених частиною п’ятою статті 17, фізична особа, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи подає нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу лише у разі відсутності вказаного документа у матеріалах реєстраційної справи або у разі його зміни;
  • у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» подовжити строк подання інформації з 3-х місяців до одного року: «…Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом одного року з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності...».

Наразі є наступні висновки та пропозиції до законопроекту від міністерств та держслужб:

  • Державна служба фінансового моніторингу України - надано зауваження та пропозиції;
  • Міністерство фінансів України – законопроект не підтримує;
  • Міністерство юстиції України - підтримує, за умови доопрацювання.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Мінфін не підтримав скасування і продовження строку подання інформації про бенефіціарів
ВАСИЛЬ ЛУЦИКюрист, Київ
Замовник сам перевіряє інформацію про кінцевих бенефіціарних власників учасника тендера. Чому, де та як таку інформацію треба перевіряти?

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Суму за договором про закупівлю електроенергії вичерпали, а кіловати ще є: як діяти

Замовник вичерпав суму за договором про закупівлю електроенергії, але на залишку залишилися кіловати. Із 1 жовтня замовнику потрібно укласти новий договір, щоб встигнути приєднатися до нового постачальника. Як бути із старим договором після розрахунку за вересень? Чи потрібно укладати додаткову угоду на зменшення обсягу?
836

Закупівля постачання теплової енергії

Як правильно організувати закупівлю теплової енергії? За яким кодом ДК її закуповувати? Чи зобов’язаний замовник укладати саме типовий договір про закупівлю теплоенергії? Чи правомірно вносити зміни до такого договору? Ключові аспекти, які повинен знати замовник під час підготовки та підписання договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти — у статті
4844

Закупівля у монополіста

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
298

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
60562

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді