БЕБ упередило розтрату 52 млн гривень бюджетних коштів на сумнівні ремонти

Аналітики Територіального управління БЕБ у м. Києві упередили розтрату понад 52 млн гривень зі столичного бюджету.

БЕБ упередило розтрату 52 млн гривень бюджетних коштів на сумнівні ремонти

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Йдеться про тендер на придбання ремонтних та реставраційно-відновлювальних робіт об'єктів нерухомості комунальної власності. Закупівля була оголошена комунальним підприємством однієї з територіальних громад столиці.

Співробітники ТУ БЕБ у м. Києві виявили ряд потенційних ризиків під час аналізу документації наданої переможцем згаданих торгів, які могли б призвести до розтрати державних коштів. Наприклад, підприємство-переможець надало неправдиву інформацію щодо власних ресурсів, техніки та досвіду проведення аналогічних робіт. За висновками аналітиків Бюро компанія-переможець не відповідала кваліфікаційним критеріям тендеру.

Аби упередити розтрати бюджетних коштів, аналітики ТУ БЕБ у м. Києві скерували рекомендаційні листи до відповідних структурних підрозділів КМДА та комунального підприємства з інформацією про виявлені ризики та пропозицією перевірити доцільність укладання згаданого договору.

За результатами розгляду рекомендаційних листів між комунальним підприємством та підприємством-переможцем тендерної закупівлі укладено додаткову угоду щодо дострокового розірвання договору та відмови від будь-яких зобов’язань передбачених угодою.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15852

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44230

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5736

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6557

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді