БЕБ упередило розтрату 52 млн гривень бюджетних коштів на сумнівні ремонти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Аналітики Територіального управління БЕБ у м. Києві упередили розтрату понад 52 млн гривень зі столичного бюджету.

БЕБ упередило розтрату 52 млн гривень бюджетних коштів на сумнівні ремонти

Чи сумувати вартість авторського та технічного нагляду

Йдеться про тендер на придбання ремонтних та реставраційно-відновлювальних робіт об'єктів нерухомості комунальної власності. Закупівля була оголошена комунальним підприємством однієї з територіальних громад столиці.

Співробітники ТУ БЕБ у м. Києві виявили ряд потенційних ризиків під час аналізу документації наданої переможцем згаданих торгів, які могли б призвести до розтрати державних коштів. Наприклад, підприємство-переможець надало неправдиву інформацію щодо власних ресурсів, техніки та досвіду проведення аналогічних робіт. За висновками аналітиків Бюро компанія-переможець не відповідала кваліфікаційним критеріям тендеру.

Аби упередити розтрати бюджетних коштів, аналітики ТУ БЕБ у м. Києві скерували рекомендаційні листи до відповідних структурних підрозділів КМДА та комунального підприємства з інформацією про виявлені ризики та пропозицією перевірити доцільність укладання згаданого договору.

За результатами розгляду рекомендаційних листів між комунальним підприємством та підприємством-переможцем тендерної закупівлі укладено додаткову угоду щодо дострокового розірвання договору та відмови від будь-яких зобов’язань передбачених угодою.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8440

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
51077

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
19122

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
7981

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9639

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді