БЕБ упередило розтрату 52 млн гривень бюджетних коштів на сумнівні ремонти

Аналітики Територіального управління БЕБ у м. Києві упередили розтрату понад 52 млн гривень зі столичного бюджету.

БЕБ упередило розтрату 52 млн гривень бюджетних коштів на сумнівні ремонти

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Йдеться про тендер на придбання ремонтних та реставраційно-відновлювальних робіт об'єктів нерухомості комунальної власності. Закупівля була оголошена комунальним підприємством однієї з територіальних громад столиці.

Співробітники ТУ БЕБ у м. Києві виявили ряд потенційних ризиків під час аналізу документації наданої переможцем згаданих торгів, які могли б призвести до розтрати державних коштів. Наприклад, підприємство-переможець надало неправдиву інформацію щодо власних ресурсів, техніки та досвіду проведення аналогічних робіт. За висновками аналітиків Бюро компанія-переможець не відповідала кваліфікаційним критеріям тендеру.

Аби упередити розтрати бюджетних коштів, аналітики ТУ БЕБ у м. Києві скерували рекомендаційні листи до відповідних структурних підрозділів КМДА та комунального підприємства з інформацією про виявлені ризики та пропозицією перевірити доцільність укладання згаданого договору.

За результатами розгляду рекомендаційних листів між комунальним підприємством та підприємством-переможцем тендерної закупівлі укладено додаткову угоду щодо дострокового розірвання договору та відмови від будь-яких зобов’язань передбачених угодою.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5303

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6222

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9039

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4941

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5933

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді