Відтепер у Prozorro Market можна самостійно додавати товари

Тепер завдяки механізму краудсорсингу будь-який користувач може додати свій товар і для цього навіть не потрібна кваліфікація в Prozorro Market. Достатньо бути зареєстрованим у системі Prozorro та пройти реєстрацію для додавання товарів на закупівельному майданчику.

Відтепер у Prozorro Market можна самостійно додавати товари

Опис окремої частини предмета закупівлі в тендерній документації

Після реєстрації користувач може одразу подавати заявку на додавання товару, вказавши необхідні дані.

Централізовані закупівельні організації будуть лише модерувати заявки:

  • перевіряти коректність заповнення;
  • погоджувати або відхиляти їх.

«З моменту запуску Prozorro Market ми отримували тисячі запитів від представників бізнесу щодо автоматизації додавання товарів у Prozorro Market. Тепер ми очікуємо, що кількість підприємців та компаній, які продають, буде ще стрімкіше зростати, а посилення конкуренції дозволить державі заощаджувати більше коштів», – зазначає Євген Якубовський, очільник Централізованої закупівельної організації ДУ «Професійні закупівлі».

Частина даних у заявці для додавання товару заповнюється автоматично. Користувачу необхідно заповнити лише окремі поля. А коли Централізована закупівельна організація підтвердить заявку, товар одразу з’явиться в Prozorro Market.

«Краудсорсинг дозволить швидше наповнювати Prozorro Market різними товарами. Будуть задоволені інтереси як постачальників, що зацікавлені в поставках своїх товарів, так і замовників, для яких збільшиться вибір асортименту. А оскільки Централізовані закупівельні організації будуть моніторити такі заявки, то якість товарів залишатиметься високою», – відзначив Микола Ткаченко, директор ДП «Прозорро».

Після розгляду заявки користувачу прийде сповіщення в особистий кабінет або на e-mail, що товар додали. Якщо ж Централізована закупівельна організація відхилить заявку, то в сповіщенні буде детальний опис причин. Користувач може повторно спробувати додати товар уже з коректними даними.

Джерело: офіційний сайт Prozorro

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій) 2024

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
56346

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
758

Головне у липні для закупівельника

У головному в липні знайдете рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться у щоденній роботі. Цього місяця зверніть увагу на складові договірної ціни в ТП та умови збільшення ціни в договорах
1435

Оприлюднення додаткової угоди в Прозоро

Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю— питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
37592

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді