Відтепер у Prozorro Market можна самостійно додавати товари

Тепер завдяки механізму краудсорсингу будь-який користувач може додати свій товар і для цього навіть не потрібна кваліфікація в Prozorro Market. Достатньо бути зареєстрованим у системі Prozorro та пройти реєстрацію для додавання товарів на закупівельному майданчику.

Відтепер у Prozorro Market можна самостійно додавати товари

Опис окремої частини предмета закупівлі в тендерній документації

Після реєстрації користувач може одразу подавати заявку на додавання товару, вказавши необхідні дані.

Централізовані закупівельні організації будуть лише модерувати заявки:

  • перевіряти коректність заповнення;
  • погоджувати або відхиляти їх.

«З моменту запуску Prozorro Market ми отримували тисячі запитів від представників бізнесу щодо автоматизації додавання товарів у Prozorro Market. Тепер ми очікуємо, що кількість підприємців та компаній, які продають, буде ще стрімкіше зростати, а посилення конкуренції дозволить державі заощаджувати більше коштів», – зазначає Євген Якубовський, очільник Централізованої закупівельної організації ДУ «Професійні закупівлі».

Частина даних у заявці для додавання товару заповнюється автоматично. Користувачу необхідно заповнити лише окремі поля. А коли Централізована закупівельна організація підтвердить заявку, товар одразу з’явиться в Prozorro Market.

«Краудсорсинг дозволить швидше наповнювати Prozorro Market різними товарами. Будуть задоволені інтереси як постачальників, що зацікавлені в поставках своїх товарів, так і замовників, для яких збільшиться вибір асортименту. А оскільки Централізовані закупівельні організації будуть моніторити такі заявки, то якість товарів залишатиметься високою», – відзначив Микола Ткаченко, директор ДП «Прозорро».

Після розгляду заявки користувачу прийде сповіщення в особистий кабінет або на e-mail, що товар додали. Якщо ж Централізована закупівельна організація відхилить заявку, то в сповіщенні буде детальний опис причин. Користувач може повторно спробувати додати товар уже з коректними даними.

Джерело: офіційний сайт Prozorro

Статті за темою

Усі статті за темою

Як використовувати електронний каталог для закупівлі товарів

Умови закупівель в електронному каталозі постійно змінюються. Розглянемо, які особливості використання електронного каталогу у 2025 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника
10152

Prozorro аукціон: як проходить

Пояснимо, що відбувається на кожному етапі аукціону у Prozorro. А також про зміни до Постанови № 1178, які дозволяють проводити відкриті торги без аукціону – у статті
3074

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій) 2025

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
100885

Зміни до річного плану закупівель

Формування річного плану закупівель відбувається заздалегідь, однак передбачити усі робочі нюансі на наступний рік часом буває складно. Тож у замовників часто виникає потреба внести зміни до річного плану. Як і коли оприлюднювати зміни до плану закупівель, а також, як редагувати річний план закупівель в Прозоро — роз’яснюємо у статті
37156

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді