Опис окремої частини предмета закупівлі в тендерній документації
Після реєстрації користувач може одразу подавати заявку на додавання товару, вказавши необхідні дані.
Централізовані закупівельні організації будуть лише модерувати заявки:
- перевіряти коректність заповнення;
- погоджувати або відхиляти їх.
«З моменту запуску Prozorro Market ми отримували тисячі запитів від представників бізнесу щодо автоматизації додавання товарів у Prozorro Market. Тепер ми очікуємо, що кількість підприємців та компаній, які продають, буде ще стрімкіше зростати, а посилення конкуренції дозволить державі заощаджувати більше коштів», – зазначає Євген Якубовський, очільник Централізованої закупівельної організації ДУ «Професійні закупівлі».
Частина даних у заявці для додавання товару заповнюється автоматично. Користувачу необхідно заповнити лише окремі поля. А коли Централізована закупівельна організація підтвердить заявку, товар одразу з’явиться в Prozorro Market.
«Краудсорсинг дозволить швидше наповнювати Prozorro Market різними товарами. Будуть задоволені інтереси як постачальників, що зацікавлені в поставках своїх товарів, так і замовників, для яких збільшиться вибір асортименту. А оскільки Централізовані закупівельні організації будуть моніторити такі заявки, то якість товарів залишатиметься високою», – відзначив Микола Ткаченко, директор ДП «Прозорро».
Після розгляду заявки користувачу прийде сповіщення в особистий кабінет або на e-mail, що товар додали. Якщо ж Централізована закупівельна організація відхилить заявку, то в сповіщенні буде детальний опис причин. Користувач може повторно спробувати додати товар уже з коректними даними.
Джерело: офіційний сайт Prozorro