БЕБ упередило закупівлю технічної солі за завищеною ціною

Технічна сіль за завищеною ціною: у Чернівецькій області БЕБ упередило розтрату 8,8 млн грн.

БЕБ упередило закупівлю технічної солі за завищеною ціною

Розгляд тендерних пропозицій: як правильно

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки України у Чернівецькій області встановили, що дочірнє підприємство однієї з державних компаній уклало договір на закупівлю технічної солі, яка використовується у зимовий період.

Документи, подані в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі, не відповідали кваліфікаційним вимогам щодо якості товару. Сертифікати відповідності та якості були некоректними, а їх переклад – неавтентичними. Окрім того, учасник закупівлі долучив документи з ймовірними ознаками підроблення. Водночас ціна товару була завищена орієнтовно на 20% від ринкової вартості. Однак посадовці визначили учасника  переможцем закупівлі та уклали з ним договір поставки.

Аналітики ТУ БЕБ скерували до підприємства-замовника лист з рекомендацією про вжиття заходів з усунення виявлених порушень норм законодавства. За результатом розгляду рекомендації замовник та постачальник розірвали раніше укладений договір.

Довідково

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим у тендерній документації замовника.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15849

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5728

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді