Бюро економічної безпеки у Київській області повідомило про підозру директору комунального підприємства та підряднику у розтраті бюджетних коштів та службовому підробленні (ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України).

Проєкт місцевого бюджету на 2024 рік: складання розрахунку
Слідством встановлено, що комунальне підприємство замовило послуги з модернізації теплогенеруючого обладнання багатопаливної котельні у місті Біла Церква. Посадовці витратили на це 3,2 млн грн з місцевого бюджету.
Під час виконання робіт підрядна організація встановила котельний модуль старого зразка, з меншою потужністю, ніж це передбачалося тендерною документацією. Згодом підозрювані внесли до актів виконаних робіт недостовірні дані щодо їх обсягів та вартості. Такі неправомірні дії згаданих осіб завдали місцевому бюджету збитків на суму 3,2 млн грн. Наразі до суду скеровані клопотання про обрання підозрюваним запобіжних заходів.
Раніше детективи БЕБ повідомили про підозру інженеру з технічного нагляду, який не перевірив відповідність внесених у документи відомостей. Його дії кваліфіковано як службова недбалість (ч. 2 ст. 367 КК України). Оперативний супровід здійснюють співробітники ГУ СБ України у м. Києві та Київській області. Процесуальне керівництво - прокурори Київської обласної прокуратури.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі