⚡️ Як із 01.09.2021 оформляти документи за ДСТУ 4163:2020
Реалізація проекту дозволить комплексно, прозоро та системно збирати всі скарги та пропозиції, відстежувати та підвищувати якість адмінпослуг та рівень задоволеності громадян. Українці зможуть оцінити сервіс одразу у ЦНАП, відсканувавши анкету за QR-кодом, а також пройти SMS- або Viber-опитування та телефонне інтерв’ю.
Крім цього, Мінцифри перевірятиме якість обслуговування завдяки таємним покупцям, які відвідуватимуть Центри без попередження та оцінюватимуть якість за конкретними показниками. Кожні відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в держорганах.
Зараз Міністерство на етапі пошуку підрядників для:
- Послуг з опитування відвідувачів ЦНАП та збору їх відгуків і пропозицій (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-010663-c)
- Послуг із перевірки ЦНАП таємними покупцями: (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-008128-c)
Для цього Мінцифри шукає потужні компанії, що відповідають таким вимогам:
- проводили аналогічні дослідження на всій території України для лідерів ринку у своєму секторі (поштово-логістичному, фінансовому, банківському або телекомунікаційному);
- мають позитивні відгуки про виконану роботу;
- члени міжнародних асоціацій (MSPA або Esomar);
- мають сертифікати відповідності ISO 9001 або ISO 20252;
- мають відповідні ресурси для проведення таких досліджень.
Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.