Фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області завершили ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – управління освіти) за період з 01.07.2019 по 31.03.2023.
Під час перевірки з’ясувалося, що внаслідок недотримання фінансової дисципліни та чинного законодавства управлінням освіти було допущено фінансових порушень на суму 5,6 млн грн, з яких 2,1 млн грн становлять втрати фінансових і матеріальних ресурсів. Державні аудитори за підсумками ревізії надіслали вимоги про усунення виявлених порушень. Управління освіти вже відшкодувало коштів на суму 3,2 млн грн.
Управління освіти безпідставно уклало додаткові угоди на закупівлю електричної енергії, згідно з якими було зменшено її обсяг і збільшено ціну за 1 кВт/год. Внаслідок цього за електроенергію зайво сплачено понад 0,5 млн грн.
Ще майже 0,8 млн грн склала зайво нарахована та виплачена заробітна плата за невідпрацьований час та через неправильно встановлені посадові оклади. Також аудитори виявили факти неотримання бюджетом доходів: об’єкт контролю всупереч законодавству не переказав до місцевого бюджету майже 0,2 млн грн, утриманих із заробітної плати працівників (за попередні бюджетні періоди).
Окрім втрат фінансових і матеріальних ресурсів, зафіксували аудитори й «зайвих» працівників, лишки основних засобів та придбання товарно-матеріальних цінностей, що не використовуються. Одним з найбільших за сумою порушень виявилось утримання понаднормативних штатних одиниць, тобто більшої кількості працівників, ніж передбачено штатними нормативами. Як результат, з місцевого бюджету витрачено понад 2,8 млн грн.
За недотримання фінансової дисципліни на 7 посадових осіб управління освіти складено протоколи про адміністративні правопорушення.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ