Prozorro додало надважливий інструмент для підвищення ефективності роботи централізованої закупівельної організації (ЦЗО). Цей інструмент допоможе централізованій закупівельній організації агрегувати потреби замовників у певному товарі та проводити один великий тендер, з метою заощадження бюджетних коштів та операційних витрат на проведення закупівель.
Що можна закуповувати в Prozorro Market, скільки та коли
Ця функція дозволить об’єднати однотипні потреби декількох замовників в одну закупівлю.
Переваги агрегації:
- Суттєво зросте ефективність централізованих закупівельних організацій. Завдяки агрегації кількість тендерів суттєво знизиться, що зекономить час та ресурси та зведе на нанівець ризик відсутності постачальників на торгах.
- Збільшиться економія для державних замовників = більша економія коштів платників податків. Фактично завжди оптові закупівлі дають змогу отримати суттєво нижчу ціну — адже вони викликають зовсім інший інтерес у постачальників.
- Суттєво полегшиться робота як замовників, так і постачальників.
Замовникам достатньо: 1) повідомити ЦЗО про те, який товар вони потребують 2) узгодити специфікацію 3) укласти договір з переможцем, якого визначить ЦЗО за результатами аукціону. Кожен замовник може скористатися опцією добровільно передати свої закупівлі на ЦЗО.
Але так само агрегація спростить життя бізнесу. Готувати документи для участі в 1000 процедурах важче, ніж взяти участь в 10 агрегованих закупівлях. Це також може впливати на кінцеву вартість товару.
Джерело: сторінка Facebook Prozorro
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі.
Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
У головному в липні знайдете рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться у щоденній роботі. Цього місяця зверніть увагу на складові договірної ціни в ТП та умови збільшення ціни в договорах
В яких випадках з урахуванням Особливостей та в які строки потрібно оприлюднювати договір про закупівлю – пояснюємо у статті
Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю— питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті