Prozorro додало надважливий інструмент для підвищення ефективності роботи централізованої закупівельної організації (ЦЗО). Цей інструмент допоможе централізованій закупівельній організації агрегувати потреби замовників у певному товарі та проводити один великий тендер, з метою заощадження бюджетних коштів та операційних витрат на проведення закупівель.
Закупівлі для військових через Prozorro Market

Ця функція дозволить об’єднати однотипні потреби декількох замовників в одну закупівлю.
Переваги агрегації:
- Суттєво зросте ефективність централізованих закупівельних організацій. Завдяки агрегації кількість тендерів суттєво знизиться, що зекономить час та ресурси та зведе на нанівець ризик відсутності постачальників на торгах.
- Збільшиться економія для державних замовників = більша економія коштів платників податків. Фактично завжди оптові закупівлі дають змогу отримати суттєво нижчу ціну — адже вони викликають зовсім інший інтерес у постачальників.
- Суттєво полегшиться робота як замовників, так і постачальників.
Замовникам достатньо: 1) повідомити ЦЗО про те, який товар вони потребують 2) узгодити специфікацію 3) укласти договір з переможцем, якого визначить ЦЗО за результатами аукціону. Кожен замовник може скористатися опцією добровільно передати свої закупівлі на ЦЗО.
Але так само агрегація спростить життя бізнесу. Готувати документи для участі в 1000 процедурах важче, ніж взяти участь в 10 агрегованих закупівлях. Це також може впливати на кінцеву вартість товару.
Джерело: сторінка Facebook Prozorro
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Машинозчитувальний формат уже давно згадують у вимогах до публічних закупівель. Але що це на практиці: ще один «модний термін» чи реальний інструмент прозорості? У статті простою мовою пояснюємо, що таке машинозчитувальний формат і як він реалізований у Prozorro
В яких випадках з урахуванням Особливостей та в які строки потрібно оприлюднювати договір про закупівлю — пояснюємо у статті
Запит пропозиції постачальника замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю — питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
Пояснимо, що відбувається на кожному етапі аукціону у Prozorro. А також про зміни до Постанови № 1178, які дозволяють проводити відкриті торги без аукціону – у статті