Яку інформацію оприлюднювати, якщо закупили через запит пропозицій постачальників
Зміни в закупівлях через запит пропозицій мають суттєві переваги:
- запит пропозицій, замість прямих замовлень — це завжди актуальна ціна, що відповідає умовам замовника;
- обов`язковий проєкт договору зменшує маніпуляції постачальника після визначення його переможцем;
- нові підстави для відхилення пропозиції переможця. Наприклад, замовник може відхилити переможця, якщо він не уклав договір;
- звуження профілю замовником (на закупівлях до 500 тис.), замовник може обрати товар, який краще закриває його потреби;
- замість поняття «профіль» буде технічна специфікація;
- формування контракту в каталозі, тобто зменшення часу на погодження договору.
Алгоритм здійснення запиту ціни пропозицій:
- публікація плану;
- створення запиту ціни пропозицій у профілі товару;
- період подання пропозицій (триває не менше 2-х робочих днів);
- автоматичне визначення переможця;
- підтвердження замовлення переможцем (не пізніше 2-х робочих днів);
- підтвердження наміру укласти договір (не пізніше 10 календарних днів);
- укладання договору;
- публікація звіту про договір, укладений без використання ЕСЗ (не пізніше 3-х робочих днів з дати укладання).
Що потрібно зазначати Замовнику при створенні запиту ціни пропозиції:
- періодичність поставок;
- умови оплати;
- точки доставки;
- інші важливі умови поставки.
Помилки Замовників при запиті ціни пропозицій:
- не зазначати графік поставок, умови оплати та істотні умови договору при запиті ціни пропозицій;
- зазначати свої технічні умови в примітках, а не в технічній специфікації;
- не повідомляти про порушення з боку Постачальника до ЦЗО.
Джерело: фейсбук-сторінка Prozorro