Фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області дослідили процедуру закупівлі сміттєвоза, розміщену на вебпорталі Prozorro. Замовник – комунальне підприємство «Гайсинська житлово-експлуатаційна контора» м. Гайсин – уклав договір про закупівлю сміттєвоза із боковим завантаженням на суму 2,9 млн грн з місцевого бюджету.
Аудитори встановили, що у складі тендерної пропозиції переможця торгів відсутні документи, передбачені вимогами тендерної документації замовника, а сама тендерна документація складена не відповідно до вимог закону. А отже, зобов’язали комунальне підприємство усунути порушення шляхом розірвання договору.
На виконання вимог аудиторів замовник розірвав договір з переможцем торгів, уникнувши адміністративної відповідальності.
ДАСУ нагадує, що моніторинг процедури закупівлі — це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Загалом з початку року вінницькі аудитори здійснили моніторинг 299 процедур закупівель, яким охоплено 557,7 млн грн. У 247 процедурах закупівель виявлено порушення законодавства на суму 322,3 млн грн. За результатами проведеного моніторингу попереджено порушень законодавства у 160 випадках на суму 126,2 млн грн. Зокрема, відмінено 36 закупівель на суму 50,9 млн грн і розірвано 125 договорів на суму 75,3 млн грн.
Аудитори встановили, що у складі тендерної пропозиції переможця торгів відсутні документи, передбачені вимогами тендерної документації замовника, а сама тендерна документація складена не відповідно до вимог закону. А отже, зобов’язали комунальне підприємство усунути порушення шляхом розірвання договору.
На виконання вимог аудиторів замовник розірвав договір з переможцем торгів, уникнувши адміністративної відповідальності.
ДАСУ нагадує, що моніторинг процедури закупівлі — це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Загалом з початку року вінницькі аудитори здійснили моніторинг 299 процедур закупівель, яким охоплено 557,7 млн грн. У 247 процедурах закупівель виявлено порушення законодавства на суму 322,3 млн грн. За результатами проведеного моніторингу попереджено порушень законодавства у 160 випадках на суму 126,2 млн грн. Зокрема, відмінено 36 закупівель на суму 50,9 млн грн і розірвано 125 договорів на суму 75,3 млн грн.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за оновленими вимогами Особливостей та Порядку № 822