17.05.2023 на офіційному сайті Мінекономіки оприлюднено новий рекомендаційний лист № 3323-04/22523-06, щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Визначаємо очікувану вартість для поточного ремонту Міністерство економіки України - Уповноважений орган, основними функціями якого є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – постанова № 1178) затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), які встановлюють порядок та умови здійснення замовниками публічних закупівель товарів, робіт і послуг в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
17.05.2023 на офіційному сайті Мінекономіки оприлюднено новий рекомендаційний лист № 3323-04/22523-06, щодо змін внесених постановою КМУ від 12.05.2022 р. № 471, зокрема:
- щодо змін, внесених до Особливостей;
- щодо заборони на здійснення замовниками публічних закупівель у визначених Особливостями суб’єктів;
- щодо здійснення закупівель за кошти кредитів, позик, грантів з урахуванням додаткових вимог;
- щодо моніторингу закупівель;
- щодо переговорної процедури закупівлі;
- щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей.
З повним текстом рекомендаційного листа Мінекономіки № 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 можна ознайомитися на офіційному сайті Міністерства економіки України.
Джерело: офіційний сайт Мінекономіки
Отримайте безплатний доступ на цілу добу
Замовники мають можливість укласти прямий договір після відміни торгів, на які учасники не подали жодної тендерної пропозиції. Пояснимо, яких умов дотримати для укладення такого договору
Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі.
Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
Після розкриття тендерних пропозицій замовник може виявити в них недоліки та помилки. Закон № 922 з урахуванням Особливостей дозволив учаснику їх виправляти, завдяки так званому «механізму-24», тобто відвів учаснику рівно 24 години на усунення невідповідностей. Що це за невідповідності? У які строки потрібно повідомити учасника про недоліки? Як діяти замовнику в разі невиправлення або несвоєчасного виправлення таких помилок? Відповіді на головні запитання — у статті
Постійні зміни до Особливостей №1178 вже стали невід’ємною частиною життя закупівельників, але через численність змін замовники можуть випустити з уваги щось важливе. Тож нагадаємо вам що є договором про закупівлю та які моменти необхідно врахувати при підготовці проекту договору про закупівлю
Помилитися під час визначення предмета закупівлі можуть не тільки новачки, але й досвідчені закупівельники. Які найбільш розповсюджені помилки під час закупівлі робіт з капітального ремонту? Як правильно визначити предмет такої закупівлі — роз’яснюємо на прикладах