Національне агентство з питань запобігання корупції та Рада економічної безпеки України уклали Меморандум про співпрацю для формування та обміну інформацією у сфері державної санкційної політики
        
        
            Зокрема, інституції будуть спільно працювати над дослідженнями обходу санкцій, формуванням санкційних списків, а також оцінюванням ефективності української та міжнародної санкційної політики. Інституції будуть проводити спільні заходи, а також разом працювати над підготовкою інформаційних матеріалів у сфері державної санкційної політики. Відповідний меморандум укладений строком на три роки.
«Взаємодія та обмін інформацією між українськими та міжнародними організаціями і інституціями мають надважливе значення для зміцнення санкційного тиску на російську федерацію. Лише координуючи зусилля, ми зможемо ефективно протидіяти державі-агресору. Тож НАЗК відкрите до співпраці з усіма, хто наразі бореться на санкційному фронті. Меморандум з Радою економічної безпеки України – це один із кроків у цьому напрямку», – заявив Голова НАЗК Олександр Новіков.
Раніше РЕБ та НАЗК вже спільно працювали над кейсом діяльності на російському ринку найбільшої нафтопромислової компанії SLB. Результатом співпраці стало внесення нафтосервісного гіганта до переліку міжнародних спонсорів війни.
Рада економічної безпеки України (РЕБ) – організація, створена з метою виявлення та протидії внутрішнім та зовнішнім загрозам економічній безпеці України.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
Скористайтеся підказками з оприлюднення інформації про оборонні закупівлі. Окрема шпаргалка на кожен вид закупівлі зорієнтує: що, в який строк, на підставі яких норм публікувати в ЕСЗ. У пригоді стане й застереження щодо винятків
 
 
 
            
         
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі