Коли Мінцифри може зупинити завдання, програми, проєкти, роботи з інформатизації

З 1 березня 2023 року набрав чинності новий Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 2807-IX

Мінцифри, як гензамовник Національної програми інформатизації, під час її моніторингу може зупинити виконання завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації, якщо, зокрема:

  • технічні та функціональні вимоги/характеристики до завдання, проєкту, роботи з інформатизації, які погодив гензамовник, відрізняються від технічних та функціональних вимог/характеристик, які замовник розмістив під час закупівлі відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель;
  • відсутні об’єктивні причини недотримання календарного плану/графіка виконання завдань, проєктів, робіт з інформатизації;
  • виконання/створення аналогічних за своїми технічними та функціональними характеристиками завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації повністю або частково повторюються;
  • виконавець завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації не дотримав норм, стандартів та правил.

За результатами експертизи Мінцифри зупиняє виконання завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації у разі:

  • встановлення завищеної вартості завдання, програми, проєкту, роботи з інформатизації;
  • отримання експертного висновку з негативною оцінкою за результатами експертизи завдання, програми, проєкту, роботи з інформатизації.

Ці підстави поширюються і на програми, проєкти, роботи з інформатизації органів місцевого самоврядування.

Мінцифри має поінформувати замовника про рішення зупинити Національну програму інформатизації протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.

Уряду дали рік на те, щоб він узгодив свої нормативно-правові акти з новим законом. Першочергово потребує змін Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затверджене постановою КМУ від 31.08.1998 № 1352, у якому прописані вартісні межі для погодження завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації.

Відповідні вимоги містить новий Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 2807-IX, який набрав чинності 01.03.2023 року.

Джерело: Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 2807-IX

 

 

 

 

 

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Портал «Держзакупівлі» ділиться 4-ма прикладами обгрунтування очікуваної вартості

Щоб ви заощадили час на складання документів, ми підготували для вас подарунок. Тримайте чотири варіанти, як можна оформити обгрунтування очікуваної вартості, щоб оприлюднити необхідну інформацію на власному веб-сайті
692

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
191

Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

Підготувати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації буває нелегко. Наша стаття зекономить ваш час, коли вирішите подати свою тендерну пропозицію на участь у публічній закупівлі
7097

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2434

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді