Реорганізація закладів первинної медичної допомоги в ЕСОЗ: новий функціонал

Завдяки змінам у законодавстві та прийнятті наказу МОЗ № 16 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, в електронній системі охорони здоров’я», а також створенню відповідного функціоналу в ЕСОЗ вдалось спростити та оптимізувати процеси реорганізації для закладів первинної медичної допомоги

В процесі розвитку мережі закладів первинної медичної допомоги є випадки, коли медичний заклад приймає рішення про реорганізацію – обʼєднатись із іншим, щоб посилити свою спроможність у наданні меддопомоги. Або ж, навпаки, є необхідність роз’єднатись, щоб відповідати вимогам законодавства щодо надання первинної медичної допомоги або з ряду інших причин.

У минулому, окрім значної кількості юридичних питань у процесі такої реорганізації, у закладів виникало багато проблем із перепідписанням декларацій пацієнтів.

«Раніше у випадку реорганізації медичного закладу пацієнти, які мали із ними декларації, повинні були звертатись повторно та переводитись у інший заклад або обирати іншого лікаря та повторно підписувати декларацію. Це був неефективний та непацієнтоорієнтований підхід, – зазначає заступник Міністра охорони здоров’я України з питань цифрової трансформації Марія Карчевич. – Завдяки новому функціоналу та змінам до нормативної документації, весь процес реорганізації автоматизовано та спрощено, що значно зменшує ймовірність помилок, а також мінімізує навантаження на медичних працівників і пацієнтів. На рівні центральної бази даних ЕСОЗ усі необхідні зміни внесено, також держава підготувала усі технічні вимоги до МІС для запуску цього функціоналу, і кожен МІС реалізовує та впроваджує його у своїй системі».

Тепер у випадку ухвалення рішення про реорганізацію – медзакладу достатньо ініціювати цей процес та подати відповідний офіційний запит до Національної служби здоровʼя України (НСЗУ). На основі цього запиту НСЗУ ініціює в Електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ) процес реорганізації, що дозволить:

  • перереєструвати медичних працівників у новому закладі, що буде його правонаступником;
  • перевести декларації пацієнтів за спрощеною процедурою із закладу, що реорганізувався у новий заклад, який став його правонаступником.

Нагадаємо, раніше пацієнтам у випадку реорганізації медичних закладів доводилось звертатись повторно до лікарів та перепідписувати декларації, що займало час як медичних працівників, так і пацієнта. Тепер же, завдяки новому функціоналу в ЕСОЗ, цей процес спрощено та автоматизовано.

Джерело: офіційний сайт МОЗ

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

Банківська гарантія на тендер

Вимога надати банківську гарантію дає можливість «відсіяти» ненадійних постачальників ще на початковій стадії закупівель. У статті — про види банківських гарантій для тендеру, перевірку банківської гарантії та підстави для повернення банківської гарантії
14695

Дозвільні документи на будівництво у 2025 році

У статті — порядок подання документів через електронну систему ЄДЕССБ, класифікацію дозвільних документів залежно від класу наслідків об’єкта та компетенцію органів, які видають дозволи
26

Що таке конфлікт інтересів

Якщо ви проводите публічні закупівлі, маєте чітко розуміти, що таке «конфлікт інтересів». Якщо цього не врахуєте, ризикуєте наразитися на штраф та визнання договору недійсним. Головне про види конфліктів, відповідальність та запобігання їм — роз’яснює експерт
9975

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді