Запис вебінару про закупівлю ліків в е-каталозі
Зокрема, зазнала змін постанова КМУ «Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту» від 10.03.2017 № 138.
Так, з огляду на зміни, балансоутримувачами захисних споруд вважатимуть власників, користувачів, юридичних осіб, на балансі яких перебувають захисні споруди (у тому числі споруди, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації). Повноваження балансоутримувачів розширили.
Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку доповнили розділом, що визначає механізм виключення захисних споруд із фонду таких споруд.
Якщо встановлено, що подальше утримання та експлуатація захисної споруди неможливе, балансоутримувач готує документи, пов’язані із виключенням захисних споруд із фонду таких споруд у встановленому порядку.
У разі банкрутства (ліквідації) суб’єктів господарювання, на балансі яких перебувають захисні споруди державної та комунальної власності, а також відсутності балансоутримувачів безхазяйних захисних споруд, відповідні органи місцевого самоврядування:
- визначають потребу в таких захисних спорудах;
- вирішують питання їх подальшого використання.
За зверненням балансоутримувачів органи місцевого самоврядування, обласні, районні, КМДА за місцезнаходженням захисних споруд, міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, до сфери управління яких належать такі споруди, відповідно до повноважень, визначених Кодексом цивільного захисту України, та у визначені законодавством строки розглядають пропозиції щодо подальшого використання захисних споруд та визначають потреби фонду таких споруд.
Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань цивільного захисту» від 14.02.2023 № 134