Електротранспорт, комплектуючі і обладнання для нього можна буде завозити в Україну з пільгами

Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський розповів, що відтепер готовий електротранспорт можна буде завозити в Україну з пільгами, також без імпортного мита і імпортного ПДВ можна буде завозити в Україну комплектуючі і обладнання для виготовлення електротранспорту.
«Кабінет Міністрів України прийняв підзаконку по стимулам для виробництва електротранспорту. Зробив він це із запізненням майже на рік. Але краще пізно, ніж ніколи. Відповідні закони, в яких я є співавтором, були прийняті ще в липні минулого року, - розповідає Дмитро Кисилевський.
 
Суть їх в тому, що не лише готовий електротранспорт можна буде завозити в Україну з пільгами, але й компоненти для них. Це створить передумови для розвитку відповідних виробництв в Україні.
 
Тепер без імпортного мита і імпортного ПДВ можна буде завозити в Україну комплектуючі і обладнання для виготовлення електротранспорту. А виробництво електродвигунів, акумуляторів і транспортних засобів з електродвигунами буде звільнено від сплати податку на прибуток за умови реінвестування вивільнених коштів.
 
В Україні є сформована галузь виробництва міського електротранспорту - трамваїв, тролейбусів, електробусів, а також компонентів для них. Серед виробників львівський "Електрон", одесько-дніпровська "Татра-Юг", запорізький ЗАЗ, луцький "Богдан", закарпатський "Єврокар", чернігівський "Еталон" та інші.
 
Також до переліку отримувачів стимулів додане виробництво транспорту на природному газі або біогазі. Такий транспорт, як і електричний, зменшує викиди шкідливих газів в атмосферу. Виробників міського транспорту на природному газі у нас немає. Але ми маємо формувати стимули для того, щоб вони з'явились. Так само, які і працювати над появою виробників електромобілів.
 
Через руйнування і війну українським містам знадобиться багато муніципального транспорту. Задовольняти цей попит імпортом – економічна безглуздість. Неможливо перемогти бідність та бути економічно успішною країною, стимулюючи імпорт складних товарів та одночасно збільшуючи частку сировини у ВВП і експорті.
 

Очевидно, що зараз, під російськими обстрілами, міста виводять на маршрути автобуси замість тролейбусів, бо економлять електрику. Але після Перемоги попит на електротранспорт відновиться і збільшиться, а отже завчасне прийняття нормативної бази дозволить виробникам краще підготуватись».

Джерело: офіційний сайт ВРУ

 

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля програмного забезпечення

Програмне забезпечення це товар чи послуга питання одвічне, адже різні нормативні документи трактують по різному. Що врахувати для закупівлі програмного забезпечення — роз'яснюємо у статті
4936

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
72652

Авторське право на проектну документацію

Оскільки проєктна документація є інтелектуальною власністю її розробника, замовник не може вільно оголошувати відкриті торги на її коригування. Маєте врахувати авторське право на проектну документацію, адже виключне право на внесення змін належить лише автору
117

Класифікація медичних виробів

Медичні вироби класифікуються за різною метою їх застосування. Пояснимо, що врахувати замовнику у закупівлі медичних виробів
189

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді