Електротранспорт, комплектуючі і обладнання для нього можна буде завозити в Україну з пільгами

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський розповів, що відтепер готовий електротранспорт можна буде завозити в Україну з пільгами, також без імпортного мита і імпортного ПДВ можна буде завозити в Україну комплектуючі і обладнання для виготовлення електротранспорту.
«Кабінет Міністрів України прийняв підзаконку по стимулам для виробництва електротранспорту. Зробив він це із запізненням майже на рік. Але краще пізно, ніж ніколи. Відповідні закони, в яких я є співавтором, були прийняті ще в липні минулого року, - розповідає Дмитро Кисилевський.
 
Суть їх в тому, що не лише готовий електротранспорт можна буде завозити в Україну з пільгами, але й компоненти для них. Це створить передумови для розвитку відповідних виробництв в Україні.
 
Тепер без імпортного мита і імпортного ПДВ можна буде завозити в Україну комплектуючі і обладнання для виготовлення електротранспорту. А виробництво електродвигунів, акумуляторів і транспортних засобів з електродвигунами буде звільнено від сплати податку на прибуток за умови реінвестування вивільнених коштів.
 
В Україні є сформована галузь виробництва міського електротранспорту - трамваїв, тролейбусів, електробусів, а також компонентів для них. Серед виробників львівський "Електрон", одесько-дніпровська "Татра-Юг", запорізький ЗАЗ, луцький "Богдан", закарпатський "Єврокар", чернігівський "Еталон" та інші.
 
Також до переліку отримувачів стимулів додане виробництво транспорту на природному газі або біогазі. Такий транспорт, як і електричний, зменшує викиди шкідливих газів в атмосферу. Виробників міського транспорту на природному газі у нас немає. Але ми маємо формувати стимули для того, щоб вони з'явились. Так само, які і працювати над появою виробників електромобілів.
 
Через руйнування і війну українським містам знадобиться багато муніципального транспорту. Задовольняти цей попит імпортом – економічна безглуздість. Неможливо перемогти бідність та бути економічно успішною країною, стимулюючи імпорт складних товарів та одночасно збільшуючи частку сировини у ВВП і експорті.
 

Очевидно, що зараз, під російськими обстрілами, міста виводять на маршрути автобуси замість тролейбусів, бо економлять електрику. Але після Перемоги попит на електротранспорт відновиться і збільшиться, а отже завчасне прийняття нормативної бази дозволить виробникам краще підготуватись».

Джерело: офіційний сайт ВРУ

 

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Внесення змін до проектної документації

Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
41070

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
6151

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
4307

Укладаємо прямий договір з монополістом

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
6287

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді