Аналітики БЕБ з’ясували, що службові особи одного з товариств протягом 2021-2022 років купували товарно-матеріальні цінності у низки підприємств без відображення цих операцій з реалізації у податковій звітності.
Детективи Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України розпочали досудове розслідування кримінального провадження щодо підприємства, яке підозрюється в умисному заволодінні коштами Державного бюджету України в особливо великих розмірах - 35,4 млн грн. Йдеться про відшкодування ПДВ, яке здійснювалося органами ДПС без належних заходів з перевірки заявлених сум за різними операціями цього підприємства.
Справу розпочату на підставі матеріалів аналітичного продукту, підготовленого аналітиками БЕБ.
Встановлено, що реєстраційні та бухгалтерські документи, реквізити розрахункових рахунків та печатки згаданого підприємства використовувалися для незаконного відшкодування ПДВ. Тобто, це товариство було інструментом для реалізації злочинної схеми розкрадання бюджетних коштів, яку наразі припинили співробітники БЕБ.
Аналітики БЕБ з’ясували, що службові особи одного з товариств протягом 2021-2022 років купували товарно-матеріальні цінності у низки підприємств без відображення цих операцій з реалізації у податковій звітності. Таким чином штучно створили нібито наявні залишки товарно-матеріальних цінностей у складських приміщеннях та привласнили на свої розрахункові рахунки у вигляді бюджетного відшкодування суму ПДВ в особливо великих розмірах.
Досудове розслідування кримінального провадження за ознаками правопорушення ч. 5 ст. 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) КК України, здійснюють детективи Головного підрозділу детективів БЕБ за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті