Український бізнес представлятиме продукцію на міжнародних виставках

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Українські виробники відтепер зможуть здійснювати промоцію своїх товарів за кордоном: участь у виставках внесено до переліку робіт та послуг, за операціями з імпорту яких Національному банку рекомендовано забезпечити здійснення переказів.

Міністерство економіки України повідомило, що відповідне рішення Уряд ухвалив на засіданні 8 жовтня 2022 р.

«Підтримка українського виробника та відновлення експорту надзвичайно важливі для нашої економіки. Раніше вжиті заходи дозволили  стабілізувати економіку та вийти на рівень експорту до ЄС, що перевищує довоєнний. Зокрема, Світовий банк переглянув прогнози падіння ВВП України на цей рік, покращивши їх у порівнянні з червневим прогнозом на 10%. За підсумками трьох кварталів 2022 року зростання експорту до Євросоюзу в порівнянні з відповідним періодом минулого року склало 6,3% (або 1,2 млрд доларів).

На прохання бізнесу Уряд зробив черговий крок, який підтримає вітчизняного товаровиробника, дасть можливість брати участь у галузевих виставках за кордоном та представляти там свою продукцію. Відповідно, підприємці отримають більше можливостей зацікавити закордонних покупців, що позитивно вплине на експорт», - зазначила Перший віцепрем’єр-міністр - Міністр економіки України Юлія Свириденко. 

У переліку, виписаному за результатами діалогу з галузевими асоціаціями та підприємствами та затвердженому Урядом, біля 70 конкретних виставок, які відбудуться за кордоном восени-2022 - навесні-2023. Наприклад: «Ukrainian Infrastrukture Forum, Strategy Council» в Лондоні, «Fruit Logistika» в Берліні, «Agrotech 2023» у польському Кельце тощо.

Для фінансування участі в цих заходах Нацбанку рекомендовано забезпечити здійснення переказів. Також передбачена можливість для українських виробників брати участь у міжнародних виставках меблевої галузі, міжнародних медичних, фармацевтичних виставках тощо.

Нагадаємо, що у вересні український експорт виріс до рекордного значення з початку війни. Минулого місяця українські підприємства експортували за кордон продукції на 4 млрд 144 млн доларів. Це найкращий результат з лютого 2022 року.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

ПДВ у публічних закупівлях

Проконсультуємо, що має знати уповноважена особа про ПДВ під час публічних закупівель. Дамо поради, як діяти під час оцінки пропозицій з ПДВ та без ПДВ, щоб не дискримінувати учасників
8486

Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі: зразок та приклад заповнення

Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
14091

Нагальна потреба: поняття та обгрунтування

Коли виникає необхідність в терміновій закупівлі, яку неможливо було спланувати, маєте обґрунтувати нагальну потребу. Як зробити це правильно, щоб уникнути штрафів — роз’яснюємо у статті
14538

Вартісні межі закупівель 2025

Дізнайтеся, які вартісні межі закупівель або так звані «пороги закупівель» встановлюють положення Особливостей № 1178
11063

Референтне ціноутворення: на що зважати закупівельнику

Для того, щоб закупівельники дотримувалися важливого принципу публічних закупівель про максимальну економію, ефективність та пропорційність, державою введений такий механізм, як референтне ціноутворення. У консультації розглянемо, що таке референтне ціноутворення та як воно впливає на визначення очікуваної вартості закупівлі лікарських засобів
2689

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді