Чергові зміни закупівельного законодавства: чого чекати замовникам

Закупівельне законодавство може вчергове змінитись: Комітет ВРУ з економрозвитку розглянув законопроект №5309, який вносить зміни до ст. 18 Закону про публічні закупівлі.

Як діяти, якщо учасник оскаржив рішення про відміну

Чергові зміни закупівельного законодавства: чого чекати закупівельникам

Йдеться про зміни щодо процесу подання та розгляду скарг. Проектом передбачається подання скарг у формі електронного документа шляхом заповнення уніфікованих форм.

Згідно з проектом, у випадку оскарження тендерної документації суб’єкт оскарження зобов’язаний надавати докази наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів, що дозволить не допускати зловживання учасниками правом на оскарження.

Крім того передбачається підвищення прозорості процесу оскарження завдяки публічності запитів органу оскарження та відповідей на них. Однак у разі порушення суб'єктом оскарження, замовником строків та порядку надання інформації, таку інформацію орган оскарження може не врахувати під час розгляду скарги.

Оскарження в умовах карантину: що врахувати

Лізинг включили до переліку послуг, на які поширюється дія ЗУ "Про публічні закупівлі".

Однак дія цього закону не поширюється на послуги фінансових установ щодо надання кредитів, гарантій, а також послуги, необхідні для підготовки та реалізації інвестиційних проєктів, проектів державно-приватного партнерства, у тому числі концесії, які надаються міжнародними фінансовими організаціями, членом яких є Україна.

Уточнено строки оприлюднення інформації про закупівлю під час проведення спрощеної закупівлі.

До числа службових осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, пропонують віднести уповноваженого з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Насамкінець у документі прописаний порядок присутності сторін на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

За матеріалами Dozorro

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Протокол УО про скасування рішення про визначення переможця

Протокол скасування рішення про визначення переможця може знадобитися, у разі оскарження учасником процедури закупівлі рішення про визначення переможця. А саме коли орган оскарження задовольнить таку вимогу учасника
961

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати - роз’яснюємо у статті
11980

Які наслідки, якщо замовник відмовляється від підписання договору про закупівлю

Іноді, коли замовник вже обрав переможця торгів, він відмовляється від підписання договору про закупівлю з таким потенційним постачальником. Чи правомірно це робити, які наслідки чекають на замовника та що каже судова практика – розглянемо
14001

Оскарження процедури закупівлі: як діяти учаснику

Для відстоювання своїх законних прав та інтересів в процесі здійснення публічних закупівель законодавством передбачено етап оскарження. А учасникам потрібно знати, як захистити себе. Як це зробити, розглянемо у статті
4748

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді