| МИКОЛА СМИРНОВ — юрист, партнер ЮК «Правое Дело», Київ |
4 березня відбулися чергові зміни у сфері публічних закупівель. Їх появу спричинив Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо повноважень Антимонопольного комітету України у сфері публічних закупівель» від 05.02.2021 № 1219-IX (далі — Закон № 1219).
Найбільше нововведень — у Законі № 3659. Автори закону ввважають, що такі зміни покращать роботу АМКУ та пришвидшать процес розгляду скарг щодо публічних закупівель. Проаналізуємо, що саме змінилось і яка правова колізія нині виникла?
Хто такі уповноважені з розгляду скарг
Переваги й недоліки в роботі комісії з розгляду скарг
Правова колізія, спричинена Законом № 1219
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Протокол скасування рішення про визначення переможця може знадобитися, у разі оскарження учасником процедури закупівлі рішення про визначення переможця. А саме коли орган оскарження задовольнить таку вимогу учасника
Розглянемо порядок виконання рішення органу оскарження за Особливостями № 1178
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати - роз’яснюємо у статті
Іноді, коли замовник вже обрав переможця торгів, він відмовляється від підписання договору про закупівлю з таким потенційним постачальником. Чи правомірно це робити, які наслідки чекають на замовника та що каже судова практика – розглянемо
Для відстоювання своїх законних прав та інтересів в процесі здійснення публічних закупівель законодавством передбачено етап оскарження. А учасникам потрібно знати, як захистити себе. Як це зробити, розглянемо у статті