Строки оприлюднення інформації про закупівлю
Можна виокремити наступні його чинники:
- Недоброчесність посадових осіб
- Дискреційні повноваження щодо визначення обсягів закупівлі
- Відсутність систем верифікації необхідних обсягів товарів/ робіт/послуг; систем обліку матеріальних ресурсів замовника
- Недостатній розподіл обов’язків з планування закупівель, концентрація повноважень у межах одного структурного підрозділу.
У НАЗК пояснили яким чином можна уникнути або мінімізувати даний корупційний ризик:
- Забезпечення належного обґрунтування необхідних обсягів закупівель замовника при плануванні закупівель шляхом аналізу запасів матеріальних ресурсів та інтенсивності їх використання перед формуванням потреби
- Впровадження відкритої цифрової системи обліку матеріальних ресурсів замовника
- Анкетування керівників структурних підрозділів посадових осіб замовника
- При закупівлі робіт (послуг) з ремонту, будівництва, реконструкції – контроль за розробкою проектно-кошторисної документації
- Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті замовника
- Розробка внутрішньої політики закупівель, яка передбачає детальну регламентацію прав та обов’язків відповідальних осіб замовника щодо планування закупівель
За матеріалами НАЗК
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.