Як прописати вимоги до формату обсягів предмета закупівлі та пакування

Замовник закуповує паперові рушники для рук за кодом ДК 021:2015 — 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, номенклатурна позиція — 33763000-6 Паперові рушники для рук.

Як прописати вимоги до формату обсягів предмета закупівлі та пакування

❤️ ХОЧУ СЕРТИФІКАТ ❤️

Такі рушники бувають одношарові, двошарові та трьохшарові. Їх можуть пакувати рулоном або листами у пачці. Якщо придбавати рулон, можна орієнтуватися на кількість відривів — 50, 100, 200 і більше. Якщо придбавати пачку — на кількість листів у пачці.

Рушники іноді упаковують по декілька рулонів у пачці. Це й може ввести в оману. Скажімо, замовник встановлює вимогу: «чотири рулони у пачці двошарових рушників у кількості відривів не менше 200». Проте у підсумку пачка, де таких самих рушників буде 6, 8 чи 12, обійдеться дешевше.

Тож немає сенсу обмежувати кількість рулонів у пачці. Можна встановити вимогу з:

  • характеристикою паперового рушника — двошаровий;
  • кількістю відривів — не менше 200 у рулоні, але загальною кількістю — не менше 20 000.

    У цьому випадку замовник закупить 100 рулонів паперових рушників.

    Технічні умови у ТД — обов’язкові, доцільні, можливі та заборонені

    Останнє обмеження варто проаналізувати з точки зору потреби.

    Рулон з кількістю відривів у 1000 може коштувати дешевше. Тому не варто обмежувати граничну межу кількості відривів. Проте буває, що така кількість відривів робить рулон непридатним для використання, наприклад, такий розмір рулону не може поміститися у блоці видачі рушників. У такому разі — обмеження доречне. Можете прописати, що кількість відривів у рулоні — не менше 200, але не більше 300.

    Не забувайте, що альтернативою рулону є пачка. Не дискримінуйте учасників за формою паперових рушників. Адже головна мета закупівлі — забезпечити потребу у рушниках.

    Пропишіть, наприклад, так:

    «паперові двошарові рушники у рулонах або пачках у кількості не менше 200 відривів або листів, відповідно, загальним обсягом не менше 20 000».

    обгрунтування закупівлі

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

    Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
    4674

    Екологічні характеристики предмета закупівлі

    У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
    1182

    Строки відкритих торгів з Особливостями

    Враховуючі часті зміни до закупівельного законодавства, зорієнтуватися у строках проведення відкритих торгів буває не легко. Замовник також має вчасно оприлюднити необхідну інформацію під час проведення відкритих торгів. Наша шпаргалка допоможе визначити строки відкритих торгів з Особливостями
    1606

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді