Чи повинне комунальне підприємство у воєнний час оприлюднювати акти виконаних робіт на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів?

Днями після невеликої перерви Єдиний вебпортал використання публічних коштів (Є-data) запрацював. Тож технічно у замовників вже є можливість оприлюднювати інформацію про використані кошти. Та чи варто з цим поспішати, поки триває війна? Проаналізуймо законодавчі норми.
До експертної статті ☑️
Наталія Заєцьконсультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ В умовах воєнного стану договори дедалі складніше виконувати — ціни зростають, у постачальників немає товару, щоб його поставити, або вони просто не можуть виконати постачання. Тож замовник розуміє, що має або вносити зміни до договору, або його розірвати. Пояснимо, як діяти!
Маючи під рукою алгоритм працювати набагато легше. Тож швидко оприлюднити онлайн звіт про укладений договір закупівлі в Прозоро, допоможе ця стаття-інструкція
Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
Оприлюднюючи інформацію в ЕСЗ, пам'ятайте про строк, після якого закінчиться можливість будь-яких змін в документах та вимогах до учасників. Як визначити кінцевий строк подання тендерних пропозицій — роз'яснюємо у статті
З метою ефективного використання державних коштів, Уряд прийняв Постанову № 710, якою затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для низки замовників. У статті розглянемо, хто має дотримуватися положень Постанови № 710 та як це зробити