Як дистанційно перевірити і сформувати сертифікати відкритих ключів

Як дистанційно перевірити і сформувати сертифікати відкритих ключів

⚡️ СПЕЦПРОЄКТ: ЗАКУПІВЛІ В ЧАС ВІЙНИ ⚡️

Як пояснює ГУ ДПС у Тернопільській області, що перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, який отримали в кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС, можна на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС.

Зробіть це з розділу «Головна», далі — «Пошук сертифікатів та СВС»/«Пошук сертифікатів». Для цього в полі «код ЄДРПОУ» зазначте:

  • для юросіб — код ЄДРПОУ;
  • для фізосіб — реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта, якщо через релігійні переконання користувач в установленому порядку відмовився від реєстраційного номера облікової картки платника податків та має про це відмітку в паспорті в полі «Реєстраційний номер облікової картки платника податків» або в полі «УНЗР ІD картки» — унікальний номер запису у реєстрі ІD картки.

    Шукати сертифікати можна за одним або кількома реквізитами.

    Після того як проставили реквізити, натисніть «Пошук». У вікні «Результати пошуку» побачите відомості про початок і закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

    Можете превірити ключ й за допомогою безплатного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1». Актуальна версія програми доступна для завантаження з вкладки «Головна», далі — «Отримання електронних довірчих послуг, зокрема для програмних РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки — «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

    Коли завантажили програму, натисніть у меню «Програми» посилання «Переглянути сертифікати». Із наведеного переліку сертифікатів оберіть свій сертифікат або за його відсутності додайте сертифікат за допомогою кнопки «Імпортувати».

    Двічі лівою клавішою миші натисніть на вибраний сертифікат, оберіть пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилося, можете переглянути детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, зокрема щодо терміну його дії.

    Зважте, що повторно/дистанційно сформувати сертифікати за електронним запитом можете не пізніше дня, що передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

    Зокрема, повторно/дистанційно сформувати сертифікати за електронним запитом можете онлайн на офіційному інформаційному ресурсі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС у вкладці «Головна», далі — «Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/Online або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

    Дистанційно сформувати нові сертифікати зможе лише той, хто має:

    • чинні сертифікати, наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів;
    • незмінні реєстраційні дані, як-от ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації;
    • особистий ключ, доступний лише користувачу і не скомпрометований.

      Щоб уникнути помилок, коли повторно/дистанційно формуватимете сертифікати за електронним запитом, робіть це за кілька днів до закінчення строку чинності сертифікатів. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від надавача, становить два роки з моменту їх формування.

      Зважте також, що Уряд дозволив до кінця карантину застосовувати електронні підписи без використання токенів. Такі зміни передбачає постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 і від 29 червня 2021 р. № 677» від 23.02.2022 № 229.

      Так, на період дії карантину тимчасово можна використовувати електронні підписи чи печатки, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачам електронних довірчих послуг для електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо законодавство передбачає використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.

      Це не стосується вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних із високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень за абзацом 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (п. 24 постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236).

      Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
      Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
      Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

      експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

      Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
      Будьмо на зв’язку щодня!

      Статичний блок для новин

      Статті за темою

      Усі статті за темою

      Закриваємо 2024 рік та готуємося до нових закупівель: топ-захід

      Не пропустіть підсумкову подію року — Всеукраїнський форум закупівельників — 2024: «Закриваємо рік та готуємося до нових закупівель». Чекаємо на вас 27 листопада. Скористайтеся можливістю придбати квиток на форум за спеціальною ціною до 21 жовтня!
      74

      Річний план закупівель на 2025 рік

      Річне планування є невід’ємною складовою здійснення закупівель. Тож, щоб забезпечити безперервну життєдіяльність підприємства, замовникам вже тепер потрібно замислитися, як скласти річний план закупівель на 2025 рік. Дізнайтеся, що вностити в річний план закупівель 2025 та чого не потрібно зазначати
      2712

      Гарантійний лист про оплату

      Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
      161

      Гарячі запитання

      Усі питання і відповіді