
Докладніше ►►►
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — аналог власноручного підпису, яким можна підписати будь-який документ, як-от заяву, договір.
Такий підпис має свій термін дії, зазвичай від одного до двох років. Щоб його продовжити, деяким користувачам необхідно фізично навідатися до свого надавача, щоб той перевидав КЕП.
В умовах воєнного стану для багатьох українців зробити це неможливо. Тому Мінцифри спільно з Держспецзвʼязку забезпечать безперебійне функціонування системи надання е-послуг.
Разом з експертом опануємо зміни в правовому полі, розкажемо, як підготувати та укласти договір про закупівлю, розберемо алгоритм закупівель за Постановою № 169. Бронюйте своє місце в онлайн-семінарі та отримайте професіну підтримку під час війни.
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
Пояснимо, коли та як замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Дізнайтеся ключові аспекти звітування про виконання договору за видами закупівель, вимоги та строки оприлюднення звіту
Сканкопія — звична вимога в закупівлях, але саме вона часто стає причиною відхилень. У статті розбираємося, що вважати сканкопією документа та чи є вона електронним документом у публічних закупівлях
Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей № 1178 встановлює окремі вимоги до переможця закупівлі, що замовник має реалізувати у тендерній документації. Пояснимо, які документі та в якому вигляді має надати переможець торгів
Дотримання порядку визначення предмета закупівлі сприяє безперебійній роботі, дозволяє зберегти кошти не тільки замовника, але й кошти уповноваженої особи, адже за порушення порядку визначення предмета закупівлі настає відповідальність у вигляді штрафу. Розглянемо це у статті