Отримайте акційну пропопозицію ✔️0 800 21 12 20✔️
Мінекономіки наголошує, що Постанова № 169 регулює окремі питання оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану.
Вона не поширюється на період після припинення чи скасування воєнного стану.
Джерело: пояснення Мінекономіки до чергових змін, які КМУ вніс до Постанови № 169, містить лист від 22.04.2022 № 3304-04/16796-06
Що врахувати державним замовникам під час закупівель в умовах воєнного часу. Найважливіше для зручності зібрали в одному матеріалі, який постійно оновлюємо і доповнюємо. Тримайтеся і за можливості працюйте — ви потрібні Україні!
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!
Рік війни, 2022-й, був надскладним для закупівельників. Життя і робота під звуки сирен, кардинальні зміни у закупівельному законодавстві, адаптація до нових реалій. Було непросто, проте експерти застерігають, що й надалі перевести дух не вдасться. До чого готуватися закупівельникам у 2023 році та на що перейдуть головні акценти у закупівлях — ділимося
Розбираємо санкційні списки України, кого стосуються санкції, чому їх застосовувати, які умови встановити та яка позиція органів контролю щодо врахування санкційних заборон у вимогах до учасників.
Стаття 14 Закону про публічні закупівлі присвячена спрощеним закупівлям та правилам їх проведення
Як закуповувати для об’єктів критичної інфраструктури? Пояснимо, коли замовник за Постановою № 169 може закупити потрібне за прямим договором, щоб забезпечити функціонування об’єктів критичної інфраструктури.
Закупівля за Постановою № 169 має свої особливості. Під час проведення спрощених закупівель за Постановою № 169 уповноважена особа діє в межах Закону № 922, а окремо визначена особа — у порядку, який для неї визначив замовник. Докладніше проаналізував експерт.