Чи повинна особа, відповідальна за закупівлі за Постановою № 169, проходити тестування

Чи повинна особа, відповідальна за закупівлі за Постановою № 169, проходити тестування

Отримайте акційну пропопозицію ✔️0 800 21 12 20✔️

Ні, не повинна.

Вимоги підтвердити рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель і пройти тестування на вебпорталі уповноваженого органу встановлює частина 8 статті 11 Закону № 922. Стосуються вони винятково УО.

Отже, особа, яка відповідає за закупівлі під час воєнного стану, не повинна проходити тестування.

Головна мета закупівель у час війни — якнайшвидше забезпечити організацію потрібними товарами, роботами чи послугами. Щоб досягнути її, КМУ спростив вимоги до закупівельного процесу та роботи закупівельника в умовах воєнного стану. Тому будь-який працівник замовника може відповідати за закупівлі за Постановою № 169 і не підтверджувати рівень знань успішними результатами тестування.

Адміністратор електронної системи закупівель для особи, відповідальної за закупівлі за Постановою № 169, забезпечив можливість оприлюднювати звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, договори та додатки до них.

Щоб працювати в електронному кабінеті на майданчику, така особа має:

  • зареєструватися в електронному кабінеті замовника;
  • отримати КЕП.

    Як це виконати технічно, проконсультують у відділі технічної підтримки того електронного майданчика, з яким співпрацює замовник.

    Із консультації «Закупівлі в час війни — СПЕЦПРОЄКТ»

    Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
    Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
    Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

    експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

    Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
    Будьмо на зв’язку щодня!

    обгрунтування закупівлі

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

    Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
    1200

    Продовження договору оренди комунального майна без аукціону: правила та ризики

    В умовах воєнного стану продовження договорів оренди комунального майна стає дедалі затребуваним. У статті ми розглянемо порядок такого продовження, нормативні основи та ризики, які можуть виникнути у зв’язку з цим процесом
    288

    Тендери: види в умовах воєнного стану

    Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
    4184

    Що таке спрощена закупівля

    Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
    3420

    Прямий договір: як провести закупівлю без порушень

    У яких випадках сьогодні можна укладати прямий договір за Особливостями? Коли звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, публікувати обов'язково, а коли — ні? Детально у статті
    86543

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді