Мінфін нагадав про правила розрахунку за природний газ із ГК «Нафтогаз Трейдинг»

Мінфін нагадав про правила розрахунку за природний газ із ГК «Нафтогаз Трейдинг»

Мінфін нагадав, що у період дії карантину для розрахунків за природний газ відповідно до укладених договорів постачання природного газу між ГК «Нафтогаз Трейдинг» розпорядники та одержувачі бюджетних коштів можуть проводити попередню оплату у розмірі 100% планової вартості природного газу за грудень 2021 року. Проте договори про закупівлю товарів, робіт і послуг мають обумовлювати для виконавців робіт, постачальників товарів і надавачів послуг необхідність:

  • повернути невикористані суми попередньої оплати після того, як закінчиться строк, визначений у договорі;
  • передбачати штрафні санкції, якщо такі кошти повернуть невчасно.

Мінфін наголосив також на тому, що основним плановим фінансовим документом бюджетної установи є кошторис. Розпорядники бюджетних коштів можуть брати бюджетні зобов’язання та проводити платежі в межах бюджетних асигнувань, які встановлені кошторисами.

БК зобов’язує розпорядників бюджетних коштів:

  • забезпечувати у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
  • укладати договори за кожним видом послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.

Якщо бюджетні асигнування для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів скоротили, вони повинні вживати заходів, щоб ліквідувати або скоротити обсяг бюджетних зобов’язань.

Джерело: лист МФУ «Про розгляд листа» від 31.01.2022 № 47030-06/2-7/2837

Любі читачі, команда Експертус Держзакупівлі продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку.

Нагадуємо, що зараз усі матеріали сайту доступні вам без обмежень.
У разі, якщо вам потрібна консультація експерта чи детальніша інформаційна підтримка,
ви можете передплатити наш електронний журнал «Держзакупівлі».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Предмет закупівлі: порядок визначення

Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі? Як правильно визначити предмет закупівлі, щоб не наразитися на покарання, роз’яснює експерт
27257

Стаття 16 ЗУ Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії

Замовник під час торгів висуває до учасників кваліфікаційні критерії. Учасники ж мають документально підтвердити свою відповідність заданим вимогам. Скільки критеріїв можна висувати за статтею 16 Закону № 922? Які тонкощі має знати замовник, щоб вберегтись від оскаржень?
9266

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
318

Аналіз рішень АМКУ 2024

З метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, було утворено Комісію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проаналізуємо останні показові рішення АМКУ
344

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді