Як казначеї мають реєструвати зобов'язання у разі закупівель за Постановою № 169

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Як казначеї мають реєструвати зобов'язання у разі закупівель за Постановою № 169

Казначейство розіслало до своїх управлінь в регіонах рекомендації, як застосовувати у роботі положення постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 (лист від 07.03.2022 № 18-07-08/4497).

Казначейство наголошує, що в умовах воєнного стану відповідно до Постанови № 169:

  • публічні закупівлі товарів, робіт і послуг слід проводити без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, які визначає Закон № 922;
  • переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначають своїми рішеннями замовники, які проводять такі закупівлі.
  • такі закупівлі не включають до річного плану закупівель;
  • за результатом закупівлі замовник в ЕСЗ оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня, коли воєнний стан в Україні або в окремих її місцевостях припинили чи скасували. Цю вимогу замовник не застосовує, коли договір містить інформацію з обмеженим доступом.

    З огляду на те, що замовники такі закупівлі не включають до річного плану закупівель та не проводять за ними процедур закупівель/спрощених закупівель, такі переліки та обсяги не передають до органів Казначейства під час реєстрації бюджетних зобов'язань.

    Органи Казначейства, коли реєструють бюджетні зобов'язання щодо таких закупівель, не переглядають документи, розміщені в ЕСЗ, як це визначає стаття 7 Закону № 922.

    Замовники завершують процедури закупівель/спрощені закупівлі, які розпочали до введення правового режиму воєнного стану в Україні, за рішенням керівника та за наявної потреби у певних товарах, роботах і послугах, у порядку, визначеному Законом № 922. Якщо ж такої потреби немає — замовники такі закупівлі визнають такими, що не відбулися, або відміняють.

    Із консультації «Предмет закупівлі та його обсяги у воєнний час»

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Поточний ремонт: код ДК і предмет закупівлі

    Визначити код ДК поточного ремонту — складне завдання як для новачків, так і для досвідчених закупівельників. Щоб зробити все правильно, окрім закупівельного, потрібно знати ще й законодавство у сфері будівництва. Як проходить закупівля послуг з поточного ремонту, як визначити код ДК і предмет закупівлі — дізнайтеся зі статті
    59896

    Як провести закупівлю періодичних видань

    Бути на «гребні хвилі» і в темі останніх подій замовникам публічних закупівель допомагають, зокрема, професійні періодичні видання. А щоб представники замовника могли вдосталь насолодитись закупленим товаром, а не «відбиватись» від звинувачень у неправомірному придбанні таких товарів роз’яснимо, як правильно закуповувати періодичні видання
    6176

    Визначення предмета закупівлі після квітневих змін

    11 квітня набрали чинності зміни до порядку визначення предмета закупівлі. Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі — роз’яснює експерт
    35907

    ПДВ у публічних закупівлях

    Проконсультуємо, що має знати уповноважена особа про ПДВ під час публічних закупівель. Дамо поради, як діяти під час оцінки пропозицій з ПДВ та без ПДВ, щоб не дискримінувати учасників
    9097

    Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі: зразок та приклад заповнення

    Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
    14825

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді