Як казначеї мають реєструвати зобов'язання у разі закупівель за Постановою № 169

Як казначеї мають реєструвати зобов'язання у разі закупівель за Постановою № 169

Казначейство розіслало до своїх управлінь в регіонах рекомендації, як застосовувати у роботі положення постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 (лист від 07.03.2022 № 18-07-08/4497).

Казначейство наголошує, що в умовах воєнного стану відповідно до Постанови № 169:

  • публічні закупівлі товарів, робіт і послуг слід проводити без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, які визначає Закон № 922;
  • переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначають своїми рішеннями замовники, які проводять такі закупівлі.
  • такі закупівлі не включають до річного плану закупівель;
  • за результатом закупівлі замовник в ЕСЗ оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня, коли воєнний стан в Україні або в окремих її місцевостях припинили чи скасували. Цю вимогу замовник не застосовує, коли договір містить інформацію з обмеженим доступом.

    З огляду на те, що замовники такі закупівлі не включають до річного плану закупівель та не проводять за ними процедур закупівель/спрощених закупівель, такі переліки та обсяги не передають до органів Казначейства під час реєстрації бюджетних зобов'язань.

    Органи Казначейства, коли реєструють бюджетні зобов'язання щодо таких закупівель, не переглядають документи, розміщені в ЕСЗ, як це визначає стаття 7 Закону № 922.

    Замовники завершують процедури закупівель/спрощені закупівлі, які розпочали до введення правового режиму воєнного стану в Україні, за рішенням керівника та за наявної потреби у певних товарах, роботах і послугах, у порядку, визначеному Законом № 922. Якщо ж такої потреби немає — замовники такі закупівлі визнають такими, що не відбулися, або відміняють.

    Із консультації «Предмет закупівлі та його обсяги у воєнний час»

    Статичний блок для новин

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Поточний ремонт: код ДК і предмет закупівлі

    Визначити код ДК поточного ремонту — складне завдання як для новачків, так і для досвідчених закупівельників. Щоб зробити все правильно, окрім закупівельного, потрібно знати ще й законодавство у сфері будівництва. Як проходить закупівля послуг з поточного ремонту, як визначити код ДК і предмет закупівлі, дізнайтеся зі статті
    44176

    Нагальна потреба у здійсненні закупівлі з урахування Особливостей № 1178

    Коли виникає необхідність в терміновій закупівлі, яку неможливо було спланувати, маєте обґрунтувати нагальну потребу. Як зробити це правильно, щоб уникнути штрафів, роз’яснюємо у статті
    9482

    Службова записка на закупівлю

    У статті розглянемо, у яких випадках складають службову записку на закупівлю. А також надамо зразок такого документа
    6715

    Код ДК Будівельні матеріали: як обрати

    На перший погляд здається, ніби кожен знає, що таке будівельні матеріали. Насправді ж під час будівництва використовують так багато матеріалів, що навіть досвідченому закупівельнику легко заплутатися в кодах Єдиного закупівельного словника. Щоб вам було простіше шукати необхідне, пояснимо, як згруповані будівельні матеріали в ДК 021:2015
    9291

    Як визначити предмет закупівлі для лікарських засобів

    Якщо ви проводите закупівлі ліків, маєте обов’язково врахувати, що предмет закупівлі лікарських засобів визначається не за четвертою цифрою й не так, як для медичних виробів. Як правильно діяти, щоб не порушити вимог законодавства — у статті
    6901

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді