Як казначеї мають реєструвати зобов'язання у разі закупівель за Постановою № 169

Як казначеї мають реєструвати зобов'язання у разі закупівель за Постановою № 169

Казначейство розіслало до своїх управлінь в регіонах рекомендації, як застосовувати у роботі положення постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 (лист від 07.03.2022 № 18-07-08/4497).

Казначейство наголошує, що в умовах воєнного стану відповідно до Постанови № 169:

  • публічні закупівлі товарів, робіт і послуг слід проводити без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, які визначає Закон № 922;
  • переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначають своїми рішеннями замовники, які проводять такі закупівлі.
  • такі закупівлі не включають до річного плану закупівель;
  • за результатом закупівлі замовник в ЕСЗ оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня, коли воєнний стан в Україні або в окремих її місцевостях припинили чи скасували. Цю вимогу замовник не застосовує, коли договір містить інформацію з обмеженим доступом.

    З огляду на те, що замовники такі закупівлі не включають до річного плану закупівель та не проводять за ними процедур закупівель/спрощених закупівель, такі переліки та обсяги не передають до органів Казначейства під час реєстрації бюджетних зобов'язань.

    Органи Казначейства, коли реєструють бюджетні зобов'язання щодо таких закупівель, не переглядають документи, розміщені в ЕСЗ, як це визначає стаття 7 Закону № 922.

    Замовники завершують процедури закупівель/спрощені закупівлі, які розпочали до введення правового режиму воєнного стану в Україні, за рішенням керівника та за наявної потреби у певних товарах, роботах і послугах, у порядку, визначеному Законом № 922. Якщо ж такої потреби немає — замовники такі закупівлі визнають такими, що не відбулися, або відміняють.

    Із консультації «Предмет закупівлі та його обсяги у воєнний час»

    Статичний блок для новин

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Зведений річний план закупівель: як сформувати

    Наприкінці 2024 року замовники планують свої закупівлі на наступний рік. Однак, як бути, якщо уповноважених осіб в організації, приміром дві або три? Чи потрібен зведений річний план, чи кожна УО публікує план закупівель, за які безпосередньо відповідає? Як планувати закупівлі, якщо уповноважених осіб декілька?
    1541

    План закупівель на 2025 рік

    Пояснимо, як формувати річний план закупівель на 2025 рік, враховуючи Особливості. Адже у воєнний стан маємо відповідально планувати закупівлі для забезпечення потреб країни в цілому та кожного замовника окремо
    3337

    Протокол затвердження річного плану закупівель на 2025 рік

    Щоб уникнути помилок та додаткових витрат, замовнику необхідно враховувати можливі ризики при складанні річного плану закупівель. Тому закупівлі на наступний рік слід планувати заздалегідь. Уповноважена ж особа має оформити затвердження річного плану закупівель протоколом. Скачайте зразок протоколу УО про затвердження річного плану на 2025 рік
    12922

    Закупівлі без використання електронної системи

    У статті — вартісні межі та умови для закупівлі без використання електронної системи в умовах воєнного стану. Також допоможемо розібратися, яку інформацію оприлюднювати та коли
    2744

    Головне у жовтні для закупівельника

    Почніть перші закупівлі 2025 року разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у жовтні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Тривалі відключення світла вплинули на звичні режими роботи. Залишайтеся з нами навіть під час вимкнення — підкажемо, як користуватися Системою зі смартфону та переглядати корисну інформацію у будь-який час
    82

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді