АМКУ: у 3 кварталі 2025 року розглянули понад 4,5 тис. скарг у сфері закупівель
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
З доповідями про діяльність Комісії АМКУ (далі — Комісія) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у ІІІ кварталі 2025 року виступили уповноважені з розгляду скарг.
Під час брифінгу уповноважені окреслили основні напрями діяльності органу оскарження:
- ключові статистичні показники роботи, законодавчі зміни, які впливають на сферу публічних закупівель, та проблемні питання під час розгляду скарг;
- етапи подачі скарг до органу оскарження, вимоги до надання пояснень та документального підтвердження;
- адміністративну відповідальність за невиконання рішень органу оскарження, помилки при поданні заяв на участь у засіданнях Комісії в режимі відеоконференції, а також виявлення можливих ознак кримінальних правопорушень з боку сторін публічних закупівель.
Перевірка та моніторинг закупівель: як оскаржити
Як зазначили представники Комітету, у звітному періоді рівень навантаження на орган оскарження залишався стабільно високим, проте це не вплинуло на ефективність його роботи. У ІІІ кварталі Комісією були прийняті 4568 рішень, з них до суду були оскаржені 43 рішення, при цьому жодне з рішень не було скасоване судом остаточно.
Також учасники брифінгу поінформували про усунення технічної невідповідності у системі Prozorro, що раніше унеможливлювала подання пояснень замовниками та учасниками процедур закупівель. Після звернення Комітету до ДП «ПРОЗОРРО» функціонал системи оновили.
У звітному періоді Комісія зафіксувала 19 випадків невиконання рішень, про які поінформувала Держаудитслужбу.
Брифінг щодо результатів роботи Органу оскарження у ІІІ кварталі 2025 року
Джерело: офіційний сайт АМКУ