Чому заклади освіти слід обладнати питними фонтанчиками

Чому заклади освіти слід обладнати питними фонтанчиками

Вимоги під час закупівлі продуктів харчування, послуг їдалень та кейтерингових послуг

МОЗ доповнив Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти. Зокрема, встановив, що заклади освіти обладнуються питними фонтанчиками відповідно до вимог ДБН В.2.2-3:2018. Їх слід розміщувати із розрахунку 1 на 100 учнів. Вода в них повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10. У разі відсутності в закладі освіти питних фонтанчиків кожна дитина за потреби повинна отримати кип’ячену або фасовану воду в індивідуальному посуді.

Також МОЗ визначив норми середньорічної еквівалентної рівноважної об’ємної активності радону-222 у повітрі приміщень будівель закладів освіти та вмісту біологічних та хімічних речовин в повітрі приміщень будівлі закладів освіти з елементами повного внутрішнього оздоблення та оснащення.

Джерело: наказ МОЗ «Про затвердження Змін до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» від 20.09.2021 № 1984

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на розсилку від порталу «Держзакупівлі» та читайте важливі новини першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Перелік робіт з поточного та капітального ремонту

Коли плануєте ремонт будівлі, буває важко визначитися належить предмет закупівлі до поточного чи капітального ремонту. Пропонуємо ознайомитися з переліком таких робіт, щоб обрати правильно код ДК
85

Погодження договорів з Мінцифрою у 2024 році

У 2024 році порядок погодження проєктів за Національною програмою інформатизації змінився. У статті розглянемо, що врахувати замовнику, щоб погодити проєкти з Мінцифри
13476

Закупівля комп’ютерної техніки у 2024 році

Якщо у 2024 запланували закупівлю комп’ютерної техніки, вам необхідно врахувати чимало важливих аспектів. Розкажемо, як правильно визначити потребу, встановити очікувану вартість та що вимагати від учасників
5649

Закупівля додаткових робіт

Буває, що в процесі виконання договору підряду виникає потреба у додаткових аналогічних роботах, які не передбачав початковий проєкт та які пов’язані з предметом закупівлі основного договору. Дізнайтеся, як без порушень провести таку закупівлю
412

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді