АПУ застерігає аудиторів від участі у публічних закупівлях без належних повноважень

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Рада Аудиторської палати України нагадала: брати участь у тендерах на обов’язковий аудит фінзвітності підприємств суспільного інтересу можуть лише суб’єкти, внесені до відповідного розділу Реєстру. Порушення тягне за собою дисциплінарну відповідальність

АПУ застерігає аудиторів від участі у публічних закупівлях без належних повноважень

Рада Аудиторської палати України (далі — АПУ), керуючись Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 № 2258-VIII (даліЗакон № 2258-VIII), повідомила про дисциплінарні провадження стосовно аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, які брали участь у публічних закупівлях послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності, зокрема підприємств, що становлять суспільний інтерес, без належного обсягу прав і компетенції.

Увага: відповідно до Закону № 2258-VIII, послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, можуть надавати лише ті суб’єкти аудиторської діяльності, які внесені до відповідного розділу Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника

Для участі у тендері суб’єкт аудиторської діяльності зобов’язаний гарантувати достовірність інформації, що подається. Аудитори та суб’єкти аудиторської діяльності повинні забезпечувати етичну поведінку, дотримуватися принципів незалежності, об’єктивності, професійної компетентності та конфіденційності.

АПУ застерігає, що подання недостовірних документів на етапі конкурсу або закупівлі є порушенням вимог Закону № 2258-VIII, міжнародних стандартів аудиту та Міжнародного кодексу етики. Такі дії можуть стати підставою для дисциплінарних стягнень, передбачених ст. 42 Закону № 2258-VIII.

Джерело: офіційний сайт АПУ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29226

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8722

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
146

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18713

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді