Закупівля вдалася? Пора б відзвітувати!

UA RU
Фінальним етапом успішних публічних закупівель є публікація звітів про виконання договору в прозоро. Даний етап є обов'язковим і варто уважно вивчити дану процедуру, перед тим як здійснювати якісь дії в бік початку тендера, адже за відсутність або несвоєчасну публікацію звітів про виконання договору в системі електронних закупівель 2021 існує адміністративна відповідальність і накладаються штрафи.

Звіт за результатами закупівель буває двох видів і кожен з них є обов'язковим у разі успішного закінчення торгів, публікація кожного з них здійснюється в різний період часу:

  • Звіт про укладення договору на закупівлю;
  • Звіт про виконання договору на закупівлю.

Розглянемо більш детально звіт про укладення договору на закупівлю і виділимо основні нюанси, які необхідно знати.

Які закупівлі вимагають звіту?

У Законі «Про внесення змін до Закону України « Про державні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення державних закупівель» від 19.09.2019 № 114 в ч. 3 ст. 3 вказані критерії закупівлі, при яких публікувати звіт про закупівлі необхідно:

  • Якщо вартість предмета закупівлі (товару, послуги) дорівнює 200 тисяч гривень або більше, а вартість робіт більше ніж 1,5 мільйона гривень;
  • Якщо вартість предмета закупівлі (товару, послуги) дорівнює 1 мільйону гривень або більше, а вартість робіт більше ніж 5 мільйонів гривень;
  • При виконані спрощеної закупівлі та / або укладення договору без використання електронної системи.

В які терміни необхідний звіт?

Звіт про закупівлю необхідно опублікувати протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Терміни публікації регламентуються Законом «Про внесення змін до Закону України «Про державні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення державних закупівель» від 19.09.2019 № 114 в пункті 13 частини 1 статті 10.

⚡️ Звіт про укладені договори: 4 відповіді на гарячі запитання

Зміст звіту про закупівлю в прозоро

Вид звіту на електронному порталі Prozorro:

  • Предмет закупівлі/договору (найменування товару, послуги або робіт)
  • Кількість учасників які брали участь в аукціону;
  • Інформація щодо участника переможця аукціону, з яким був укладений договір (ім'я фізичної особи, найменування компанії / підприємства, його / її адресу або місцезнаходження);
  • Ціни, які пропонували всі учасники тендера;
  • Сума, яка вказана в договорі на закупівлю;
  • Якщо закупівля проводилася за рамковими угодами, вказати дату опублікування оголошення про укладення такої умови;
  • Дати оприлюднення оголошення про намір укласти договір, проведення аукціону;
  • Дата укладення договору;
  • Підстави, на основі яких було вирішено не укладати договір, якщо такий випадок стався.

Зазначені вище є обов'язковими пунктими, але в звіті повинна фігурувати зведена інформація про наявність документів, які підтверджують виконання учасниками тендеру кваліфікаційних критеріїв і наявність або відсутність підстав для дискваліфікації їх. Критерії щодо кваліфікації вказані в статті 16 розділу V Закону про державні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року. Умови, при яких Постачальнику може бути відмовлено в участі у процедурі закупівлі, зазначені в статті 17 розділу V цього ж закону.

Якщо предмет закупівлі є виконання робіт або надання послуг, у звіті про укладений договір має міститися в собі повна інформація про:

  • Учасників тендера;
  • Суб'єктів господарювання, які учасник тендеру планує залучити в якості субпідрядників, відсоток робіт яких в загальному обсязі вартості робіт становить 20 відсотків та більше (найменування / ПІБ, місцезнаходження / адреса).

Після публікації замовником договору про закупівлю на портал, система протягом доби автоматично формує і публікує звіт про проведення закупівлі.

Обов'язковий зміст даного звіту про укладання договору в прозорро вказано в абзаці 2 частини 3 статті 3 Закону «Про внесення змін до Закону України «Про державні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення державних закупівель» від 19.09.2019 № 114.

Штрафи та санкції за скоєня порушення

Адміністративна відповідальність за скоєння правопорушення в сфері державних закупівель регламентується частинами 1, 2 статті 16414 КпАП. В дану статтю входить не публікація або порушення порядку публікації інформації про закупівлю та в частині 1 тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових) уповноважених осіб в розмірі від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто, від 11 900 грн до 17 000 грн). У частині 2 (повторні правопорушення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових) уповноважених осіб в розмірі від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто, від 17 000 грн до 25 500 грн).

Складати протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 16414 КпАП мають право уповноважені особи органів державного фінансового контролю та Рахункової палати (абз. 35 та абз. 36 пункту 1 частини 1 статті 255 КпАП).



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді