Прийнята постанова дозволить впровадити цифрові системи у державному управлінні та посилити кіберзахист, зокрема органів державної влади.
До основних завдань Національної програми інформатизації КМУ, зокрема, включив:
- розвиток систем електронного документообігу;
- впровадження цифрових антикорупційних інструментів;
- модернізація системи управління державними фінансами;
- здійснення заходів щодо захисту інформації;
- побудова електронної комунікаційної мережі;
- забезпечення ефективного функціонування інформаційної системи правосуддя;
- створення та розвиток автоматизованих інформаційно-аналітичних систем у сферах охорони здоров’я, дорожнього господарства, освіти і науки тощо.
Також основні завдання містять розділ про запровадження цифрових інструментів, спрямованих на виконання заходів Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки.
Джерело: вебсайт Мінцифри
Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в певних випадках. Розглянемо, як перевірити учасника на наявність таких підстав