БЕБ упередило незаконну закупівлю будробіт на 40 млн грн

БЕБ в Закарпатській області упередило незаконну закупівлю будівельних робіт за бюджетні кошти

Ініціатор закупівлі – один із відділів освіти, який планував здійснити реконструкцію закладу дошкільної освіти з добудовою нових приміщень. Службові особи оголосили тендер на закупівлю згаданих робіт очікуваною вартістю 40 млн грн.

Аналізуючи дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, співробітники БЕБ встановили порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За результатами тендерних процедур замовник безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника та обрав пропозицію з вищою вартістю послуг.

На підставі виявлених передумов до нанесення шкоди економічній безпеці держави та для упередження розтрати бюджетних коштів, аналітики направили рекомендаційний лист відділу освіти з пропозицією щодо відміни закупівлі. Відповідно до рекомендації, замовником було відмінено дану закупівлю.

Незаконну закупівлю послуг за бюджетні кошти та нанесення збитків територіальній громаді упереджено.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5341

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6238

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9047

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4947

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5945

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді